Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har "møtt" en søt fyr som er fem år eldre enn meg (jeg er 20, han 25). Med "møtt" mener jeg at han egentlig kommer fra samme bygda som meg, men jeg kan bare ikke huske å ha sett ham før. :overrasket: Jeg har sommerjobb på et vaskeri og har vasket kontoret hans noen uker nå. Møtte ham ute i helga og han kjente meg igjen. Siden vi har en felles bekjent og ventet på taxi sammen pratet jeg litt med ham og han virker så søt og sjarmerende, og jeg likte også humoren hans. Problemet er bare at jeg ikke aner hvordan jeg kan bli bedre kjent med ham (på 2 uker). Han har jo ikke vist noen som helst interesse annet enn vanlig høflighet, og jeg vet egentlig veldig lite om ham bortsett fra at han spiller fotball og skal flytte bort om 2 uker. :forvirret: Er ganske sikker på at han er singel. Han er heller ikke av den modellpene typen, og tror ikke han er så veldig sosial siden jeg ikke kan huske å ha sett ham før.

Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan gå frem? Skal vaske kontoret hans igjen for nest siste gang i morgen. (Og nei; noe invitasjon til kaffi eller middag funker ikke her på bygda ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lyst å si "forget about it", men jeg kommer oxo fra bygda, og vet det er litt tricky, spør han hvor han pleier å gå ut ( er ofte ikke så mye å velge imellom),

hør om han kunne tenke seg å bli med deg dit en dag denne uka, etter jobb, bare som avslappning...For det blir nok ikke noe mere ut av dette, om han ikke er helt gal etter deg etter den ettermiddagen...

Gjest Gjest
Skrevet
Har lyst å si "forget about it", men jeg kommer oxo fra bygda, og vet det er litt tricky, spør han hvor han pleier å gå ut ( er ofte ikke så mye å velge imellom),

hør om han kunne tenke seg å bli med deg dit en dag denne uka, etter jobb, bare som avslappning...For det blir nok ikke noe mere ut av dette, om han ikke er helt gal etter deg etter den ettermiddagen...

Takk for svar. Jeg vet hvor han pleier å gå ut, men det blir nok litt unaturlig. For det første er det i nabobygda og dermed et lite stykke å kjøre og for det andre er det rett og slett ikke vanlig og gjøre sånt her hvor jeg bor. :forvirret:

Må innrømme at det virker ganske dødfødt dette, men han sjarmerte meg virkelig i løpet av den korte samtalen vi faktisk hadde. (Har lagt merke til ham når jeg har vasket der inne også, men han steg plutselig noen hakk nå i helga)

Skrevet

" Når vi snakket sammen sist, og du fikk meg til å le, ja så steg du opp noen hakk i boka mi gitt.

Du sjarmerte meg virkelig i løpet av den korte samtalen vi faktisk hadde. "

På en liten post-it, da skulle det nok bli fart på sakene, ikke døfødt om han ikke vet noe...amorøst kanskje, men hvem kaster bort en potensiell sjanse?

Gjest Chantal
Skrevet

Men tenk... hvorfor vil du involvere deg med en som snart skal flytte?

Hvor skal han flytte forresten?

Gjest Gjest
Skrevet

Han skal flytte til en annen by for å studere, men den studiesituasjonen jeg er i nå gjør at jeg er nokså fleksibel, så jeg kunne egentlig flyttet etter på flekken. ;)

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Han har visst allerede sluttet på jobb. :tristbla: Æsj, hvorfor sitter jeg her med følelsen av å ha kjærlighetssorg? Jeg har jo bare så vidt snakket med fyren, men likevel har jeg den ekle, triste tomhetsfølelsen. :forvirret:

Skrevet

Kanskje det ikke er han du føler sorg over,

heller at du ikke har en spesiell lenger, i tankene...

eller at du befinner deg i en situasjon du ikke er komfertabel med.

At du er lei deg over din egen situasjon, og ikke han... :tristbla:

Skrevet
Kanskje det ikke er han du føler sorg over,

heller at du ikke har en spesiell lenger, i tankene...

eller at du befinner deg i en situasjon du ikke er komfertabel med.

At du er lei deg over din egen situasjon, og ikke han... :tristbla:

Hmm, nei i dette tilfellet tror jeg faktisk det er han som person jeg har falt for. Har aldri hatt det sånn før, har vanligvis store problemer med å bli betatt og forelsket, men det er et eller annet med ham som jeg liker og jeg følte også at vi hadde veldig god kjemi når jeg snakket med ham. (Uansett hvor teit det der hørtes ut) :sjenert:

Har til og med begynt å se for meg hvordan foreldrene mine hadde likt ham (noe jeg er ganske sikker på de hadde gjort) og hvordan han hadde vært som far. :overrasket:

Djezes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...