Gå til innhold

problem!! hjelp!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne25

jeg er sammen med en gutt som jeg liker veldig godt. han er morsom og får meg til å le, han er snill og grei og vi liker hverandre kjempegodt.

han ser bra ut og alt også!

men, jeg trodde jeg hadde den perfekte mann, han har et problem... han vil ha sex veldig ofte, flere ganger i måneden(!) faktisk.

jeg er veldig glad i han, derfor har jeg sex med han og faker orgasmer så godt som enhver annen kvinne... men det finnes jo ingen bunn, han vil ha sex om og om igjen, og jeg lurer på om jeg må bryte med han.

hva skal jeg gjøre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere ganger i mnd faktisk?

Det er alldeles ikke uvanlig å ha sex flere ganger om dagen når man er nyforelsket.

Du liker ikke sex, er det så?

Han oppfører seg hvertfall helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er nok ikke på nett seksuelt nei. Og selv om man selv synes at flere ganger i måneden er mye, burde man i en alder av 25 vite at dette ikke er mye for andre. Er dette tull?

Uansett - den som faker orgasmer lurer bare seg selv. Det burde alle over 18 vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er veldig glad i han, derfor har jeg sex med han og faker orgasmer så godt som enhver annen kvinne... men det finnes jo ingen bunn, han vil ha sex om og om igjen, og jeg lurer på om jeg må bryte med han.  

Tror det er en gutt bak innlegget som ønsker å provosere litt jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres helt normal ut. Da jeg og sambo var nyforelska hadde vi sex opptil 7 ganger om dagen - når som helst og hvor som helst *kommer stadig fram ukjente sider om meg.....*

Og så flere ganger om mnd da gitt......jeg må ha flere ganger i uka jeg :hoho:

Så flere ganger i mnd er nok helt normalt det.....

Trodde alle som var seksuelt aktive visste dette jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Bare fake ivei du, du blir dumpa til slutt.

Og oss som er unge, skal være seksuelt aktive, med våres faste partnere. Det er en del av forelskelsen (som varer lenger, jo bedre)

OG han synes nok du ikke er perfekt heller, pga din manglende sex lyst. Tror du blir dumpa snart jeg.

Men, dette er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eeeh, med forbehold om at dette er et tulle-innlegg: Hvorfor i all verden er du kjæreste med en du vegrer deg for å ha sex med? Det må jo være trist for ham å være sammen med noen som overhodet ikke er tiltrukket av ham???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Problemet ligger trolig i at du ikke har opplevd ordentlig god sex enda. Alle som har det faar sjelden nok av det. I allefall ikke jeg... Stiller meg helt uforstaaende til aa fake orgasmer. typen min slipper aldri unna uten at begge er tilfredstilte. Tror nok dere burde finne ut sammen hva dere liker, saa blir nok alt bedre. Eller er bare dette ikke mannen for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dersom ei dame mister lysta er det fordi gutten er for dårlig i senga? Er ikke det en litt lettvint løsning? Dersom alle skulle tenke på samme måten, hadde det nok blitt mye gjenbruk, ja... alle opplever vel faser i livet sitt der man ikke opplever lyst like sterkt som vanlig, men å gi en i parforholdet direkte skylden for det er vel litt søkt. Det kan være utrolig mange faktorer som spiller inn. Det er mye som skal til for at det skal klaffe for to personer samtidig hver eneste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...