Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Har du skrevet mange meld i fylla som du VIRKELIG angrer på dagen etter?? Det har jeg!
Rhiakath Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 Nei, det har jeg ikke. Hører stadigvekk om folk som "aldri bør ha med seg mobilen på byen" og slikt, men kjenner ikke til problemet med å sende pinlige meldinger og/eller ringe. Heldigvis
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Heldige dere da Fikk sendt i veien en i natt å, en rimelig pinlig en ja. Flaut å møte han som fikk den igjen for å si det sånn! Tenker ikke på at det faktisk er en dag i morgen og at en må stå for det en skriver.. hehe Men lett å skylde på fylla da
Gjest splæsj Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 Nei, ikke i fylla. Men jeg har skrevet meldinger når jeg har vært forbanna, og egentlig burde jeg vel ha ventet tilø jeg hadde kjølt meg ned.
Gjest gjest1 Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 Ja Uff, sendt så mye dust til folk fra alle verdenshjørner. Rart jeg ikke ligger i belteseng på psykiatrisk, for noen ganger ønsker jeg meg dit etter noen pils, så jeg slipper å plages med "JEG MÅÅÅ sende SMS i Fyllaaaaaa NÅÅåå"- syndromet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå