Gå til innhold

H&M Rowells høst 2006

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Har kikket en del i H&M katalogen, og har bestemt meg for å bestille. Er mange år siden sist ejg bestilte, så dette blir spennende.

Får høre med dere, hva har dere tenkt å bestille?

Jeg har enda ikke bestemt meg :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hørt en del bestiller klær sånn, åssen sitter ting? åssen leverer du tilbake det som ikke er som du forventet?

Skrevet

Jeg har allerede bestilt og mottatt varene.

Bestilte et brunt BH-sett, det som er i katalogen til 79 kroner for BH'en. Bestilte også noen ting fra barneavdelingen (er så liten at jeg passer inn i klær derfra ennå), blandt annet de joggebuksene som er på tilbud (to stk i grå) og en stripete, enkel kjole som kom som tilbudsvare da jeg bestilte fra sidene deres på internett til 34 kroner.

Fornøyd som bare det.

Gjest Gjest
Skrevet
Bestilte også noen ting fra barneavdelingen (er så liten at jeg passer inn i klær derfra ennå), blandt annet de joggebuksene som er på tilbud

Ooh, takk for tipset! :D hat tenkt lenge på å kjøpe meg en gråmelert joggebukse med knyting øverst og strikk nederst, så denne var absolutt perfekt. Koster bare 70 kr :D

Skrevet
Ooh, takk for tipset! :D hat tenkt lenge på å kjøpe meg en gråmelert joggebukse med knyting øverst og strikk nederst, så denne var absolutt perfekt. Koster bare 70 kr :D

Veldig fornøyd med dem. Supermyke og behagelige i livet :)

Gjest Gjest
Skrevet

Synes klærne i HM-katalogen var super-kjedelige i forhold til de i Josefsonskatalogen. Gammelt nytt, uten noe spesielt nyskapende. Samme kjipe fargene også.

Skrevet

Endel L.O.G.G. til ungene. Ikkeno til meg selv, tror jeg.

Gjest Gjesta
Skrevet (endret)

Jeg har bestilt masse klær, for nesten 4000 kroner. Bestilte 2 skjørt (bl.a. det på side 21 i katalogen), noen bukser (2 jeans, den på side 11 i katalogen og noe annet som jeg ikke husker), noen topper og gensere, en ullkåpe (den brune på side 9) og litt forskjellig undertøy og sånt. Men på noen ting så var jeg usikker på størrelsen og bestilte derfor samme plagget i 2 forskjellige størrelser. Så sender jeg bare tilbake det som ikke passer. Gleder meg masse til pakken kommer :hoppe:

Endret av Fairy
Skrevet

de plaggene som er i online katalogen, finnes de ikke i HM butikkene? Er størrelsene små?

Gjest Virvel
Skrevet

I brevet som fulgte med katalogen min står det: "I framtiden, når du handler fra katalogen eller på Internett, handler du fra samme H&M som du møter i butikken."

Ok, så det kommer ikke lenger til å være noen forskjell i utvalget...? Det som er i katalogen nå er det som kommer i butikkene? (Jeg har faktisk allerede sett noen av katalogklærne IRL.) Hva er vitsen med katalogen da...? :klø: Nå kommer jeg iallfall ikke til å bestille noe, har riktignok sett meg ut noen få ting, men venter til de kommer i butikken.

Skrevet

Ja, da ser ikke jeg heller det store pointet...

Skrevet

Det blir nok ikke helt det samme utvalget.

Og poenget er vel at det faktisk er noen steder framdeles som ikke har HM

Skrevet
Og poenget er vel at det faktisk er noen steder framdeles som ikke har HM

Det, i tillegg til at ikke alle H&M-butikker har det samme utvalget. Noen butikker mangler ungdomsavdelingen for eksempel, de får kanskje ikke nok inn av et plagg (og ting går som regel fort på H&M) + at de aldri vet hva som kommer inn i butikken, bare at det kommer klær.

Skrevet

Jeg tror jeg bestiller noe basisplagg bare og boxere til sambo. åsså sengesettet...

Skrevet

Jeg ser heller ikke det store poenget med å bestille fra katalogen dersom de får det samme i butikkene... Men det er jo sant det at ikke alle butikkene tar inn "alt". Kommer nok til å bestille et par ting slik at jeg får sengesettet. Synes det var fint! :)

Skrevet

Fikk pakken min idag! Kjempefin muldvarp grå trenchcoat jakke, vattert, så den blir bra til høsten. Rosa deilig strikkeskjerf. En brun/beige bukse som er litt for liten....men er på slankeren...og kanskje eg blir tre cm mindre rundt hoften/magen.

En grønn lammeullgenser, kjempefin. Noen smykker og spidermanpysj til gogutten.

Skrevet

Rhiakath, hvilken str. har du i joggebuksa, og hvor høy er du?

Jeg er 168, bør jeg ta str. 170 da? For jeg husker når jeg handla klær på barneavdelinga for lenge siden, så måtte jeg ha en str. mindre enn det som liksom skulle passe til høyden min, pga. at de var så store i str.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...