Gå til innhold

christiania

Gjest Gjest_huldra:)_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_huldra:)_*
Skrevet

Vi har tidligere lagt inn gaveliste hos Christiania Glasmagasin, men nå i det siste har de endret sitt program på internett. Da er det mange av våre ønsker som har forsvunnet. Er det andre som har hatt problemer med noe liknende? Blir litt oppgitt ja... :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har gjort det samme, la inn før det ble nye sider

Gikk smertefritt for oss... det enste som har vært litt problematisk, er at enkelte av gjestene har fått beskjed av de som jobber på Glassmagasinet at listen vår er tom / blank :frustrert: Vi har selv sjekket der vi bor og da var alt ok.

Må jo være talentløse mennesker som jobber i enkelte av butikkene...

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg ble faktisk ganske irritert over at de endret side uten å informere brukerne. Plutselig trengte man jo passord for å komme inn på siden. Vi fikk flere henvendelser fra gjestene våre om at de trengte dette, men vi sa de ikke skulle trenge det. Måtte flaue ringe tilbake til de det gjaldt og si at de hadde rett, og at de nå trengte passord.

Utrolig uprofft å ikke si fra til oss som har liste der. Jeg sendte en klagemail til de samme dato som de endret siden (var det 29 juni?), og har enda ikke fått svar...

Dårlig fra Glasmagasinet!

Skrevet

Trodde det var en tråd om å gifte seg i Christiania, jeg! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...