Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er åpenbart at han blir nevnt på ett slikt forum!

Dette er til alle dere rådløse, uerfarene

eller til de viderekommende på sminkefronten.

Gå i annskaffelse av denne boken, det er essensielt om du skal bli flink til å ta deg best mulig ut!

Kevyn Aucoin døde av Aids,

og før det var han verdens fremste( yngste og kjekkeste) ekspert som sminkør, på catwalken og for verdens kjendiser...

Jeg kjøpte boken i 2000, da var jeg 20 år, og til denne dag slår jeg opp i den når jeg skal på en viktig anledning.

Bla litt i boken på nettet, få aha opplevelser, sjokk og opplev lettelsen når du takler hvordan sminke funker egentlig.

http://www.amazon.com/gp/reader/0316286850...705#reader-link

Er det flere som har denne boka, er den ikke helt grensesprengende!!! :klappe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes den i oversatt utgave?

Skrevet

Hvor mange sider har boka, og har den hardt eller mjukt omslag/perm?

Gjest gjest1
Skrevet

Denne så jo litt interessant ut.

Så går den på sminke seg steg for steg?

Og hva man kan bruke og sånt?

Skrevet (endret)

Den finnes ikke på norsk, men det er masse stepp by step forklaringer

med store klare bilder, det er grunnen jeg kjøpte den.

Er ikke så flik i sånn innvikla språk de ofte kommer med.

Det er 159 sider.

Boka har ett cover av myk papp med en matt kontakt-klister over, og er ganske stor, ca dobbelt av hva den er på nett-siden.

Endret av M.P
Skrevet
Denne så  jo litt interessant ut.

Så går den på sminke seg steg for steg?

Og hva man kan bruke og sånt?

Glemmte nesten dette du lurte på Chic, ja den har hele sider hvor du får forklart bruksområdet på hvert enkelt verktøy,

av koster osv, rengjøring av dem, påføring i forskjellige stiler og fremgangsmåter. Liker delen hvor han beskriver hva man kan gjøre med en q-tips oxo, og hvorfor denne lille bommuldspinnen er så viktig :ler:

Skrevet

Grunnen til at jeg lurte på coveret var om den var tung eller ikke med hensyn til porto :)

Skrevet

hei, smarten :danse: du får den på din lokale shappe, be de bestille den til deg, så du slipper porto...

Den er ikke så tung, men den er stor...ikke svææær , men stor...

Skrevet

Ja der ser du :) Spørs om de er villige til å bestille den for meg da

Skrevet (endret)

De tjener penger de, så det ække no problem.

:idesmil: Skulle ønske boka var pensum på ungdomsskolen, så slapp vi så mye rælete sminka unge jenter, som vokser opp til å se ut som malerskrin... :sminkedokke::idesmil:

Endret av M.P
Skrevet

Sjekka på Norli, og de har den der ihvertfall. Så da kan det hende de har den inne flere steder også...

Skrevet

http://www.norli.no/

Det gjorde jeg oxo...alt over 200 kr derfra har fri frakt

denne boka koster 249.

Jeg betalte over 400 kr i sin tid,,, husker jeg var innom hver dag, jeg måtte spare penger vettu...

Det er en del bilder av hans søster som dere ser, fra hun var liten og oppover. Bildene til venstre er skole bilder og bilder uten sminke, de til høyre er hvordan hun ser ut etter at Kevyn sminket henne, på samme tidspunkt...ganske slående forskjell!

Liker godt bilde som viser skyggelegging i ansikt, skuldre og hals...

Klikk fremover på pilene... i kandten på bildet ,

klikk nummer 14!

http://www.amazon.com/gp/reader/0316286850...705#reader-link

Skrevet

Okei.. Jeg får se om de har den i Bergen når jeg kommer meg dit igjen :)

Skrevet

kjøp den på amazon- koster ca 150 kr inkl shipping.

Gjest gjest1
Skrevet

I want this book!

Skal be kjærsten se om han finner den i USA, hihi :-D

Skrevet
I want this book!

Skal be kjærsten se om han finner den i USA, hihi :-D

Ber du han se om han finner to? ;)

Gjest synseren
Skrevet

Jeg liker godt sminketips, sluker alt jeg kommer over. Nå er boka bestilt :sjarmor:! Takk for tips M.P!

Gjest Gjest
Skrevet

tror han kevin-fyren har skrevet 2 sminkebøker, leste i en blogg at "making faces" er den beste av disse to.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva slags sminke bruker han? Dvs, bruker han MASSE farger og diverse stasj? Jeg har en del sminke, men ikke hauger..

Og, er denne boken for alle "nivåer". Vil si jeg er en erfaren sminker, men alltid gøy med nye tips :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hva slags sminke bruker han? Dvs, bruker han MASSE farger og diverse stasj? Jeg har en del sminke, men ikke hauger..

Og, er denne boken for alle "nivåer". Vil si jeg er en erfaren sminker, men alltid gøy med nye tips :)

mye MAC-sminke, hvis jeg ikke tar helt feil....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...