Gjest Anne 32 Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Jeg gjør I går var jeg på stranden med mine to barn, og vi plasket litt rundt. Jeg er ikke flau over dette siden jeg vet det finnes verre ting her i verden å bry seg om. Vi plasket nå iallfall og jeg kjente blæra presse på. Jeg gikk på dyba, og satte meg og lot det stå til. En annen kvinne observerte dette, og ga meg et respektløst blikk. Hva mener dere om dette? Urin er jo sterilt!
Gjest Lanyah Skrevet 30. juli 2006 #2 Skrevet 30. juli 2006 Jeg gjør det, jeg gidder ikke stresse med å komme meg opp å lete etter toalett eller springe langt inn i skogen bare for å tisse.
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Nei jeg tisser hjemme, men blir tissatrengt i sjøen for det om! Men orker ikke tanken på å bade i eget tiss.
Gjest Gus Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 Jeg gjør I går var jeg på stranden med mine to barn, og vi plasket litt rundt. Jeg er ikke flau over dette siden jeg vet det finnes verre ting her i verden å bry seg om. Vi plasket nå iallfall og jeg kjente blæra presse på. Jeg gikk på dyba, og satte meg og lot det stå til. En annen kvinne observerte dette, og ga meg et respektløst blikk. Hva mener dere om dette? Urin er jo sterilt! ← Synes nok du var mest respektløs her. Jeg tror ikke det er verdens undergang om noen tisser i vannet, men synes det er fryktelig unødvendig, som voksen, å tisse offentlig, synlig for andre.
gard Skrevet 30. juli 2006 #6 Skrevet 30. juli 2006 Hei Jeg gjør det også en jeg prøver å gjøre det så diskre som mulig
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #7 Skrevet 30. juli 2006 Nei jeg tisser hjemme, men blir tissatrengt i sjøen for det om! Men orker ikke tanken på å bade i eget tiss. ← Tenk på alle andres tiss og bæsj du bader i da. Båtene dumper jo doene sine rett i sjøen.
mee mee Skrevet 30. juli 2006 #8 Skrevet 30. juli 2006 Tenk på alle andres tiss og bæsj du bader i da. Båtene dumper jo doene sine rett i sjøen. ← da vet jeg at jeg ikke skal bade lengre!
Gjest Chrizzy Skrevet 30. juli 2006 #10 Skrevet 30. juli 2006 Tenk på alle andres tiss og bæsj du bader i da. Båtene dumper jo doene sine rett i sjøen. ← Æsj! Gjør de virkelig det?
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #11 Skrevet 30. juli 2006 da vet jeg at jeg ikke skal bade lengre! ← Visste du ikke det altså? Alle småbåter som har do tømmer i sjøen, og de store båtene - sånn som danskebåten gjør det.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #12 Skrevet 30. juli 2006 Jeg gjør I går var jeg på stranden med mine to barn, og vi plasket litt rundt. Jeg er ikke flau over dette siden jeg vet det finnes verre ting her i verden å bry seg om. Vi plasket nå iallfall og jeg kjente blæra presse på. Jeg gikk på dyba, og satte meg og lot det stå til. En annen kvinne observerte dette, og ga meg et respektløst blikk. Hva mener dere om dette? Urin er jo sterilt! ← Synes det var ekkelt gjort av deg! Jeg ville også ha stirret stygt på en som satte seg ut i badevannet for å tisse! Det er snakk om et offentlig gode (sjøen) som mange skal dele. Da er det temmelig ekkelt å gjøre slik du beskrev her, synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #13 Skrevet 30. juli 2006 Æsj! Gjør de virkelig det? ← Ja, og det er lov også det.
Usikker Skrevet 30. juli 2006 #14 Skrevet 30. juli 2006 Jammen tenk på all den forurensina og dritten som blir dumpet i sjøen da............. litt tiss gjør da ingen ting. Vi bør nok heller prøve å sette fokus på forurensingsproblemene.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #15 Skrevet 30. juli 2006 Urin er da aldeles ikke sterilt! ← Over til spørsmålet: Tisser du i sjøen?
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #16 Skrevet 30. juli 2006 Jammen tenk på all den forurensina og dritten som blir dumpet i sjøen da............. litt tiss gjør da ingen ting. Vi bør nok heller prøve å sette fokus på forurensingsproblemene. ← Ikke minst. All dritten som ble dumpet i sjøen for noen tiår siden. Gift og faenskap som ligger og pumper ut farlige stoffer. All tissen og bæsjen i sjøen er da ikke noe i forhold.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #17 Skrevet 30. juli 2006 Fiskene tisser også i sjøen - så litt tiss fra elelr til spiller vel ingen rolle.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #18 Skrevet 30. juli 2006 Satt i badsstua på et offentlig bad, der en jente forteller mora at hun hadde tissa i vannet. Hvorpå moren svarer at "det er helt i orden". Når man går i svømmehallen ønsker man faktisk å slippe slikt noe. Jeg synes heller ikke noe om det TS gjorde heller jeg, man ønsker ikke å bli minnet om all dritten som er i sjøen og derfor slippe å se folk tisse foran øynene på en.
Gjest Chrizzy Skrevet 30. juli 2006 #20 Skrevet 30. juli 2006 Jeg hadde nok blitt sur om jeg så noen som stod og tisset rett foran øynene mine i vannet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå