Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lulu_*
Skrevet (endret)

Jeg har funnet de perfekte høstskoene, som jeg har kjøpt:

http://i7.tinypic.com/21e9560.jpg

De var på 50% salg, så de kostet kun 270 kr. De er fra i fjor, men jeg bryr meg ikke om det, og siden dette er ankelboots(eller kanskje mer leggboots), og de har rund tupp, så er de moderne til høsten likevel.

Jeg er knallfornøyd med de, gode å gå med er de også, passe høy hæl.

Og når jeg så på Dna's nettside i stad, kom jeg over noen andre fine ankelboots, som jeg falt for. Disse er litt mer feminine enn de jeg har kjøpt.

http://i7.tinypic.com/21e97uw.jpg

Jeg har lyst til å kjøpe dem, men jeg skal ikke levere tilbake de andre jeg kjøpte, og blir det ikke litt kjedelig med 2 par gråe, semskede (ankel)boots? Jeg har ingen andre boots/støvletter som jeg kommer til å bruke i år, og jeg skal ikke kjøpe flere par etter jeg har kjøpt disse(hvis jeg kjøper dem).

Så..hva synes dere om begge disse parene? Moderne/umoderne? Synes dere jeg skal kjøpe det andre paret(og hvis nei, hvorfor ikke)?

IMG-tagger er fjernet ihht KGs regler. Mie (mod)

Endret av Mie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan bruker man slike? under lange bukser så man ikke ser detaljene likevel, eller utenpå...?!!

Skrevet

Synes de var tøffe! Har aldri brydd meg om det er årets eller fjorårets modell bare jeg liker skoene. Kjøp dem begge, du merker ikke at du har brukt penger på dem neste måned alikevel :ler:

Var på Din Sko for et par dager siden og så noen støvletter som var nyinnkommet for høsten, sånne med snøring foran. Ser litt gammeldagse ut, enten høye støvletter eller litt lavere ned mot ankelen.De var kanonfine, og hælen var heller ikke for høy på dem. De vil jeg ha!!! :sjarmor:

Gjest Lulu-trådstarter
Skrevet
Hvordan bruker man slike? under lange bukser så man ikke ser detaljene likevel, eller utenpå...?!!

De øverste skal jeg bruke både under og utenpå buksa, de er like fine på begge måtene.:)

De nederste kommer jeg nok kun til å bruke under buksa, men hvis buksa ikke er alt for lang, så synes jo detaljene når jeg sitter i alle fall.

Synes de var tøffe! Har aldri brydd meg om det er årets eller fjorårets modell bare jeg liker skoene.

Nei, jeg bryr meg ikke noe særlig om det jeg heller. Men det som kanskje blir litt kjipt, er å sitte der med 2 par ganske like sko(selv om begge parene er fine), når disse blir de eneste jeg kjøper i år.

Var på Din Sko for et par dager siden og så noen støvletter som var nyinnkommet for høsten, sånne med snøring foran. Ser litt gammeldagse ut, enten høye støvletter eller litt lavere ned mot ankelen.De var kanonfine, og hælen var heller ikke for høy på dem. De vil jeg ha!!! :sjarmor:

Mhm, jeg har sett dem, de er veldig stilige! Og så er det så billig på Din Sko og ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Yes, jeg var og sjekket skoene(link nr.2), og de er ikke gråe, de er brune! Wehe:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...