Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2003 #41 Del Skrevet 18. januar 2003 alt eg såg-sigvart dagsland skrevet til søsteren sin da mannen hennes døde! utooooolig trist sang... :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2003 #42 Del Skrevet 18. januar 2003 Husker en utrolig trist sang fra da jeg var liten; het noe sånt som "på Hospitalet"..?? Handlet om en liten jente som var på sykehus, men skulle få komme hjem til jul. Når julen kom var hun hos Jesus. Vet ikke hvem som sang, men sangen gjorde utrolig inntrykk på meg når jeg var 7 - 8 år. Mormoren min hadde denne sangen på kassett, jeg husker jeg satt og hørte den om og om igjen og var kjempetrist. Blir litt trist nå også, jeg. *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 19. januar 2003 Forfatter #43 Del Skrevet 19. januar 2003 Min søster sang den hospitalsangen for meg, da jeg var et lite sensitivt guttebarn...... og så sang hun en sang om en liten gutt som døde av at alle var stygge med ham. jeg var fire eller fem.......hun er litt over tre år eldre enn meg. det var helt forferdelig trist for en liten gutt å måtte sitte å høre på disse sangene.... ..... lillebrødre er livets aller menigste. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 19. januar 2003 #44 Del Skrevet 19. januar 2003 I en sal på hospitalet, heter den sangen. Jeg tror den er opprinnelig dansk? Her er teksten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå