Gå til innhold

Sangen du spiller hvis du ABSOLUTT VIL GRINE

Milo Minderbinder

Anbefalte innlegg

Ser det blir en slags trend her med å lage liste over sanger for venstre og høyre, hint og her......og jeg henger meg på med en sidevariant av temaet "deppesanger", og spør hvilken sang som er egnet dersom man er i perlehumør, men plutselig har lyst til å bli molefonken. Er det kanskje jeg som er rar og som er den eneste i verden av og til får de øyeblikkene der?? :oops:

Vel.. min sang i så måte er:

Dead Can Dance: Host of Seraphim.

milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den der med Hanne Krogh, om den gamle dama som ikke får besøk på bursdagen sin :lol: . Husker ikke hva den heter da.

Jeg blir bare så innmari deppa av den sangen hvis jeg hører etter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der med Hanne Krogh, om den gamle dama som ikke får besøk på bursdagen sin  :lol: . Husker ikke hva den heter da.

Jeg blir bare så innmari deppa av den sangen hvis jeg hører etter.....

Å herreguuuuud....da griner jeg, da! :cry:

Ikke for det.....griner for det meste jeg, da........ :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det før, og sier det igjen: Thomas Dybdahl med "From grace"..... :cry:

Kan være i kjempegodt humør, men hvis jeg setter på den så får jeg tårer i øynene...hender faktisk at jeg vil bli deppa noen ganger - mulig det bare er meg som er litt rar sånn :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har så mange deppesanger..hehe..

(men selvsagt flere party låter :) )

Let's get depressed together :

Eric Carmen - All By My Self

Sinead O'Connor - You Cause As Much Sorrow

Whitney Houston - I Learned From the Best

Ozzy Ozbourne og Lita Ford - Close My Eyes Forever

Lara Fabian - Adagio

Jan Johansen (Se på mej, Oppna din dør, Jag lever nu...)

Cecilia Vennersten - Hur Har Vi Hamnat Här

Art Garfunkel - Bright Eyes

Dilba - Sorry

Men det er spesielt en sang som er trist samme søren når man hører den, og det er denne : Bonfire - Give It a Try

:grine:

Robbie Williams - Feel ... Den blir jeg skikkelig trist av :(

Å det er sikkert mange mange flere, jeg ikke kommer på ifarta..

Ups..Tilgi meg.. Så ikke før nå at det var en egen tråd for deppe sanger :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnny Cash - Hurt (Trent Reznor i NiN som har skrevet den) den fremkaller en liten tår i øyekroken..

Vazelina Bilopphøggers - Feil Side Av Mjøsa | Den er også litt trist.. hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg så denne tråden så tenkte jeg at dette her var jo ikke vanskelig å svare på i det heletatt ...for det finnes jo så mange slike sanger. Men så kom jeg ikke på noen :o Nå har jeg grublet litt da ....og endelig funnet noen. *ler*

Da jeg var liten så kunne jeg ikke høre "Blåmann Blåmann bukken min"er også en sånn trist sang synes jeg - hun dør jo på slutten :(

Vel ...men jeg regner med at det ikke var slike sanger man ville frem til .. :ler:

Ok. Noen som jeg har grått en del tårer til er Janis Joplin som er så trist å høre på. Hun synger med en kraftig litt hes stemme, og legger sjelen i det. Sikkert litt spesiell musikk for mange - men jeg liker det :wink: Jeg har den samleplata som kom ut for noen år siden (the wery best of Janis)... og det har hendt at jeg har vært ordentlig trist og hatt lyst å gråte, og da har jeg satt på denne litt høyt, funnet frem papirlommetørkler, lagt meg på sengen og så har jeg grått meg ferdig. (med hånden på fjernkontrollen *ler*..så jeg kan skifte sang for å finne noe enda tristere ). Når øynene er passe såre og røde og sengen er full av våte papirlometørkler - er jeg ferdig, og Janis får hvile til en annen anledning *ler*

Lille meg 2

Vel det var det jeg kom på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kom på en sang til "den fyrste song eg høyra fekk" .....den kan jeg bare ikke like....- eller sangen er jo fin da - men ikke det verset om mor sin grav , det blir bare fælt :o :cry: huff ...

Og Eldorado - m. Åge Aleksandersen.....sørgelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppna din dør er det Tommy Nilson som synger. Kjempefin.

For øvrig synes jeg Lenny Kravitz` sang Again er kjempefin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Gyllene Tiders Kung av sand.

Tommy Kørbergs Stad i Ljus synes jeg er flott, liker godt teksten. Den får meg faktisk til å grine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på noen til jeg nå... har ikke alle artistene da

-Farvel Marita

-Goodbye Johnny (?) -Return

-Cherio(?) - The Monroes

Gamle gode som jeg sippa mye til i tenårene :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farvel Marita - er med Runde Rudberg. Det er en fin sang - og trist. Husker den godt - bedre enn det der "tusen og 1,2,3" søppelet han lager nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å.. var det Rune Rudberg som sang den?

Lærte no nytt i kveld også da.. tror ikke at jeg har fått med meg det tidligere, men det må da være av hans bedre låter det da :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke navnet på ham, men det var altså IKKE Rune Rudberg som var mannen bak "Farvel Marita", selv om han kanskje la den inn i sitt repertoir for å fremstå som en... tja......hva kan vi kalle det?.....en allsidig artist. Jeg mener.....hvis man i det ene øyeblikk har stått med bena i bredstilling og hockeysveis, og spredd sine "Vinger over Europa", hva er vel da bedre enn å fortsette det hele med å si Farvel til Marita. Opphavsmannen til Farvel Marita.......jeg bare kan ikke huske navnet på ham......en nordlending, tror jeg.

Men....

En "sang" til.......

Adagio, av Albinoni. Men.......DEN MÅ være den versjonen som Herbert von Karajan dirigerte..

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...