Gjest EvilAngel Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Hei! Jeg har pannelugg og problemet mitt er at noe av håret helt i fronten alltid krøller seg, står opp o.l . Selv om jeg har litt fall i resten av håret ser det teit ut og jeg må stadig prøve å "gjemme" det under annet hår. Tro meg, jeg har prøvd mange forskjellige produkter innenfor mange prisklasser, men ingenting hjelper noe særlig . Er det noen der ute som har noen gode forslag til produkter som kan få luggen min til å bli rett/rettere?
Gjest Lanyah Skrevet 30. juli 2006 #2 Skrevet 30. juli 2006 Har ikke noen produkt råd, men heller noe annet. Du har ikke prøvd å føne luggen tørr, etter du har dysjet, da føner du den rett ned, om du bruker en god skum først slik at den vil holde lenger.
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 Jeg har det samme problemet. Det eneste som kan hjelpe litt er at jeg føner den til med børste eller bruker rettetang. Jeg holder på å spare ned luggen min, jeg orker ikke styre med den lengre.
Gjest EvilAngel Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Jeg har det samme problemet. Det eneste som kan hjelpe litt er at jeg føner den til med børste eller bruker rettetang. Jeg holder på å spare ned luggen min, jeg orker ikke styre med den lengre. ← Hvis jeg bruker rundbørste,føner og rettetang vil den jo til slutt ligge rett, men det hadde vært så digg med noe som ikke tok så lang tid Nå som det er sommer er det også fort gjort at håret blir fuktig i pannen og så er man tilbake til utgangspunktet igjen . Holder også på å spare, så problemet blir stadig mindre (heldigvis)
Millis Skrevet 30. juli 2006 #6 Skrevet 30. juli 2006 eneste løsning, hårspenner og så spare til lang lugg. Jeg har hatt det samme problemet, og INGEN produkter funker over lengre tid. Heller ikke rettetanga... blir pent den første halvtimen, så svoops tilbake til utgangspunkt.
Pauline Skrevet 30. juli 2006 #7 Skrevet 30. juli 2006 ................Jeg har hatt det samme problemet, og INGEN produkter funker over lengre tid. Heller ikke rettetanga... blir pent den første halvtimen, så svoops tilbake til utgangspunkt. ← Mitt problem og. Hadde lugg like lang som håret, men klipte den her i vinter tror jeg det var. Ser at det er tøffere med lugg, men det blir da rettetang hver morgen + en gang eller to i løpet av dagen utenom. Sliter sikkert på håret, men...........
lillesky Skrevet 30. juli 2006 #8 Skrevet 30. juli 2006 Jeg har samme problemet. Luggen ligger pent når jeg går ut døra (føning/rettetang), men etter regn eller litt fuktighet i lufta står den til alle kanter og krøller seg...
Gjest synseren Skrevet 30. juli 2006 #9 Skrevet 30. juli 2006 Jeg har lugg. Luggen mitt krøller seg også i alle retninger. Jeg bruker voks for å få luggen til å holde seg rett. Veldig effektivt. Kan anbefales.
Millis Skrevet 31. juli 2006 #10 Skrevet 31. juli 2006 Jeg har lugg. Luggen mitt krøller seg også i alle retninger. Jeg bruker voks for å få luggen til å holde seg rett. Veldig effektivt. Kan anbefales. ← Det har jeg også prøvd, problemet er at jeg har tykt hår, så slike mengder som da må til så blir håret seende skikkelig discusting ut.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #11 Skrevet 31. juli 2006 Jeg har også tykkt hår med litt fall i.. Panneluggen måtte jeg bare gi opp til slutt. Var fin etter 10min jobb med rettetang og stylingprodukter, tok 5 min utendørs så så det helt jævlig ut igjen..
mee mee Skrevet 31. juli 2006 #12 Skrevet 31. juli 2006 prøv å ha saltvannsspray i luggen mens den er våt, å så føner du den tørr i den stillingen du vil ha den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå