Elnais Skrevet 8. september 2017 #21 Skrevet 8. september 2017 Ligger på nevrologisk nå og de har nettopp forsøkt spinalpunsjon på meg. Først en lege som ikke traff og ga seg raskt da jeg fikk så vondt. Fikk beroligende, eller.., Zoplicone for å slappe av. Jeg har høy toleranse for medisiner så den hjalp jo ikke. Allikevel kom overlegen inn å skulle forsøke hun også. Kjære tid altså, hun fikk det heller selvsagt ikke til og det ble mye smerter da også. Måtte gi opp og sa det ikke blei noe mer idag. Føler meg mørbanka:(
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #22 Skrevet 8. september 2017 2 timer siden, Elnais skrev: Ligger på nevrologisk nå og de har nettopp forsøkt spinalpunsjon på meg. Først en lege som ikke traff og ga seg raskt da jeg fikk så vondt. Fikk beroligende, eller.., Zoplicone for å slappe av. Jeg har høy toleranse for medisiner så den hjalp jo ikke. Allikevel kom overlegen inn å skulle forsøke hun også. Kjære tid altså, hun fikk det heller selvsagt ikke til og det ble mye smerter da også. Måtte gi opp og sa det ikke blei noe mer idag. Føler meg mørbanka:( Det er da ikke akseptabelt at legen som spinalpunkterer, bommer, og i hvert fall ikke gjentatte ganger. En sak for fylkeslegen eller helsetilsynet? Anonymkode: 02d60...c97
AnonymBruker Skrevet 8. september 2017 #23 Skrevet 8. september 2017 Gammel tråd, men det er tydeligvis mange varianter av opplevelser her. Jeg satt foroverbøyd på sengekanten med opptrukket skjorte bak, tok prøven og gikk videre i min hverdag med en gang. En kjenner første stikket med bedøvelse i ryggen som et lite vepsestikk. Ikke vondt altså. Hadde ikke vondt i hodet eller noe annet sted heller. Tok det selvfølgelig med ro resten av dagen. Ingen tunge løft/trening etc. Høres verre ut enn det er. Anonymkode: 54070...6f5
Elnais Skrevet 8. september 2017 #24 Skrevet 8. september 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da ikke akseptabelt at legen som spinalpunkterer, bommer, og i hvert fall ikke gjentatte ganger. En sak for fylkeslegen eller helsetilsynet? Anonymkode: 02d60...c97 Nei ikke vet jeg.. Har en vanskelig rygg å stikke i, men synes det er unødvendig å fortsette stikkingen når de ikke treffer når jeg bare lå å hylte. Har gitt beskjed om at jeg nekter igjen med mindre de legger meg narkose!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå