*Lillian* Skrevet 2. januar 2003 #1 Del Skrevet 2. januar 2003 Siden min søster har lagt ut bilde på nettet av denne lille skjønnheten sin, så må jeg jo legge opp en link så dere kan få se!! Er så stolt tante, atte....Har vært der i jula og kosa masse med den lille bebisen, vet dere..... http://www.snartmamma.com/plassen/showthre...&threadid=18404 Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. januar 2003 #2 Del Skrevet 2. januar 2003 Kjempesøøøøt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 2. januar 2003 #3 Del Skrevet 2. januar 2003 Han var søt da Skjønner du er stolt. Han hadde pene øyne og er ganske pen. Jeg sier ikke at nyfødte er stygge, det er de ikke, men noen skiller seg ut som prinsen her NYYDELIG :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 2. januar 2003 #4 Del Skrevet 2. januar 2003 Hellandussen.......for en sjarmør! 8) 8) Nesten like god som mine tantebarn jo Kos deg som tante Lillian - det er topp å være tante Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 2. januar 2003 #5 Del Skrevet 2. januar 2003 Helt nydelig! Smelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 2. januar 2003 #6 Del Skrevet 2. januar 2003 Ååååhhhh, sukk og stønn..............han er KJEMPE skjønn Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 2. januar 2003 #7 Del Skrevet 2. januar 2003 Å, så søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siludvig Skrevet 3. januar 2003 #8 Del Skrevet 3. januar 2003 Det var en vakker liten bylt. *smelt* Liten og søt. Blir jo helt babysyk, jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 3. januar 2003 #9 Del Skrevet 3. januar 2003 Søt liten tass :D Lykke til som tante, håper at dere får mange fine stunder sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 3. januar 2003 #10 Del Skrevet 3. januar 2003 Han var jo kjempe søt Lillian *smelt* all grunn til å være stolt ja Kos deg med nye tantebarne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 4. januar 2003 #11 Del Skrevet 4. januar 2003 Han var nydelig da....*smelt* Skjønner du er stolt ja. Klem fra Koldbruna 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå