Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Hvilken aldergruppe er dette for? Barn eller voksne?
Gjest Skrevet 30. juli 2006 #2 Skrevet 30. juli 2006 Mest voksne.. Sikkert ikke like morro for barn siden det er gangestykker og man må faktisk tenke litt, dessuten er jo spillet på engelsk o.s.v..
Meaty Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 Jeg har prøvd en demo av spillet, og er enig i at det er for voksne. Forøvrig et brilliant system de har i Nord-Amerika, der en viss stor spillkjede har såkalte download stations inne i butikkene sånn at folk kan ta med seg sin egen DS og teste spill! Lurer på hvorfor den samme kjeden i Norge ikke har det? (*vinke til Ann Christin*)
Gjest Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Jeg har prøvd en demo av spillet, og er enig i at det er for voksne. Forøvrig et brilliant system de har i Nord-Amerika, der en viss stor spillkjede har såkalte download stations inne i butikkene sånn at folk kan ta med seg sin egen DS og teste spill! Lurer på hvorfor den samme kjeden i Norge ikke har det? (*vinke til Ann Christin*) ← *ser forferdet på deg og lurer på om du vet hvor jeg jobber eller noe slikt* Men det skal forresten bli slike nedlastnignstasjoner i norge, vet ikke når det kommer og hvor, men det har vistnok vært planer om at det skal komme, og for min del kan det gjerne komme på samtlige Eb games butikker i norge..
Meaty Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 (endret) *ser forferdet på deg og lurer på om du vet hvor jeg jobber eller noe slikt* Men det skal forresten bli slike nedlastnignstasjoner i norge, vet ikke når det kommer og hvor, men det har vistnok vært planer om at det skal komme, og for min del kan det gjerne komme på samtlige Eb games butikker i norge.. ← Hehe....ja men jeg vet jo hvor du jobber På samme senteret som meg... Bra at det kommer nedlastningsstasjoner her også, helt supert å kunne teste spill før man evt. kjøper Endret 31. juli 2006 av Meaty
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #7 Skrevet 1. august 2006 -så da er det ikke en aktuell gave til niåringen da..?
Gjest Skrevet 1. august 2006 #8 Skrevet 1. august 2006 (endret) Jeg ville nok valgt et annet spill, men så lenge man kan gangetabellen så er et ok.. Engelsk må man nogenlunde kunne, det er klart, for en del av spillet går ut på og lese på engelsk *plukker opp spillet sitt og kikker litt* Vel, så lenge man kan gangetabellen og nogenlunde god engelsks så skulle det spillet være morro nok.. Isåfall så anbefaller jeg det, men det er sudoku på det, og det er skummelt og bli hekta på Må bare legge til at Big brain academy kan være litt mere morro.. Endret 1. august 2006 av Gjest
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #9 Skrevet 1. august 2006 Hverken gangetabellen eller engelskkunnskapene er gode nok hos fjerdeklassinger sa de på butikken der jeg spurte istad... Så da tror jeg vi heller kjøper lego denne gangen
Gjest Skrevet 1. august 2006 #10 Skrevet 1. august 2006 Arg.. Vel, tydeligvis noen som ikke vet at det finnes forskjell på unger.. Såklart, det kan være vanskelig,. men hvis ungen din kan gangetabellen og engelsk så funker det fint, derimot kan ikke ungen din gangetabelen og engelsk så egner det seg ikke.. Etter og ha jobbet et par måneder i en spillbutikk nå så merker man fort at unger faktisk kan forskjellige ting.. F.eks noen kom inn og kjøpte dette spillet til en jente på 12, de fant ut at hun burde kunne det, men nei da, derimot hennes bror som var 10 greide dette spillet perfekt i forhold til henne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå