Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så filmen the terminal her om dagen. Etterpå får jeg vite at dette har skjedd i det virkelige liv. En mann bodde på flyplassen ett eller annet sted, Paris tror jeg i 16-17 år. Noen som vet mer om dette? Noen artikler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det stemmer at det er en sann historie. Les boken "The Terminal Man", den forteller hele historien. Du kan også søke på Sir Alfred Mehran, da finner du en del artikler på nettet.

Skrevet

Så den på canal + i dag... herlig film...

Skrevet

Jeg leste faktisk historien om denne mannen lenge før filmen kom, og syntes det var veldig spennende å se filmen. Klarer ikke nå å finne den websiden som hadde hele historien om mannen, men det var noe som omhandlet vandrehistorier (urban legends).

Tror mannen fortsatt bor på Charles DeGaulle uten at jeg skal si det for sikkert...

Skrevet

Jeg så denne filmen nylig, og den er kjempekoselig!!!

Anbefales!

Skrevet

Jeg så den filmen da den kom på kino. Da jeg hadde vært og sett den så sa min far at han hadde sett denne mannen på flyplassen i Paris... Så sant er det hvertfal... Og leit at noen kan havne i en sånn situasjon.

Skrevet
Da jeg hadde vært og sett den så sa min far at han hadde sett denne mannen på flyplassen i Paris... situasjon.

Ja, jeg så ham på flyplassen i fjor sommer, så han er nok der enda.

Gjest Gjest
Skrevet

Mannen bor ikke på flyplassen, de fant en løsning for mange år siden. De har nok sett noen som liknet.

Skrevet
Mannen bor ikke på flyplassen, de fant en løsning for mange år siden. De har nok sett noen som liknet.

Jeg kan garantere deg at det var ham.

Gjest Gjest
Skrevet
With his cart and bags, he almost looks like a traveler, so people either do not notice him or ignore him as if he were a homeless person (there are a few of them at the airport).

Det står at han har har muighet til å forlate flyplassen når han vil, samt at han er eksplisitt tilbudt det av myndighetene.

Så han er jo ikke akkurat fanget der lenger, da.

Virker psykisk syk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...