Arielle Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Jeg er altså på utkikk etter en sånn "gammeldags" gyngestol i tre. Med gammeldags mener jeg egentlig bare at den skal ha meier.. for de nye moderne gyngestolene har jo ikke det.. Og så må den være i tre. Helst ikke malt, men hvis den er malt må den være hvit. Noen som har sett det noen steder?
Arielle Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2006 Har prøvd finn.no, qxl.no, zett.no, annonse.no.. ikke noe særlig der. Skal følge med videre da og se... men det begrenser seg jo litt når det bør være i trøndelagområdet.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Har en gyngestol, men det er stoff i sete og rygg, lakkert tre i resten. Om den kan kalles gammeldags vet jeg ikke, men det er ihvertfall skikkelige meier på den. Denne kan du få om du vil ha den - og jeg bor så absolutt i Trøndelagsområdet. Hvis du ønsker det, kan jeg sende deg bilde på mail.
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #6 Skrevet 30. juli 2006 Har prøvd finn.no, qxl.no, zett.no, annonse.no.. ikke noe særlig der. Skal følge med videre da og se... men det begrenser seg jo litt når det bør være i trøndelagområdet. ← Hm, jeg finner det hver gang jeg søker der jeg... Men jeg søker på østlandet da...
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #7 Skrevet 30. juli 2006 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...5&pos=12&tot=74 Går jo an å ringe på denne ihvertfall...
Arielle Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 31. juli 2006 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...5&pos=12&tot=74 Går jo an å ringe på denne ihvertfall... ← Ja, jeg har sendt mail på den fra før. Det var den eneste jeg fant.
Arielle Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 31. juli 2006 Har en gyngestol, men det er stoff i sete og rygg, lakkert tre i resten. Om den kan kalles gammeldags vet jeg ikke, men det er ihvertfall skikkelige meier på den. Denne kan du få om du vil ha den - og jeg bor så absolutt i Trøndelagsområdet. Hvis du ønsker det, kan jeg sende deg bilde på mail. ← Ja, kan du det? Det vil jeg gjerne
Arielle Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #11 Skrevet 31. juli 2006 (PS: mailadressen kommer opp hvis du trykker på brukernavnet mitt i venstre kolonne )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå