Gå til innhold

Rollerball mot cellullitter

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lulu_*
Skrevet

Jeg leste innpå "New products" på Garniers hjemmeside

( http://www.garnierbeautybar.co.uk/_en/_gb/ ) og så at de har kommet med en "Rollerball" mot cellullitter.

Den ble testet av 138 kvinner i 2004, og 82% var enige i at huden deres føltes strammere etter 14 dager, 85% var enige i at huden deres føltes "more toned". 91% sa at huden føltes mykere("smoother").

Hovedingrediensen i produktet er koffein.

Jeg ble hvertfall overbevist av dette produktet, og skal kjøpe det så snart jeg ser det i butikken. Noen flere som tror de vil kjøpe den?

Og har noen sett den i butikkene enda?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_TRÅDSTARTER_*
Skrevet

Jeg glemte å skrive hvordan du kan lese om Rollerball'en, men sånn gjør du det:

Gå inn på http://www.garnierbeautybar.co.uk/_en/_gb/ , trykk på Garnier Hall og deretter New Products, og så trykker du på det lille bildet med en gul ting på.

:)

Skrevet (endret)

Det er nok et av de mange produktene man må bruke hele tiden for at man skal føle noen effekt. Slutter man, så forsvinner den lille effekten produktet måtte ha hatt.

Den eneste måten å bli kvitt cellulitter på er ved trening, og til og med veltrente mennesker kan ha litt cellulitter på kroppen. Det er vel noe som ca. 80% av kvinner her i landet som før eller siden får cellulitter, så det er et vanlig "fenomen" om man kan kalle det det.

At Garnier har testa produktet på litt over 100 kvinner er i grunnen et lite grunnlag å danne noen som helst vitenskapelig dokumentasjon på. Dessuten er dokumentasjonen basert på kvinners egen, subjektive oppfatning. Ikke av målinger eller andre vitenskapelige metoder. Det står at 82% var enige i at huden føltes strammere etter 14 dager. Det er 113,16 kvinner det. 117,3 kvinner oppgav at de føltes huden var mer tonet og 125,58 kvinner at huden føltes mykere. Hvordan det har gått til aner jeg ikke. Kvinner er som regel hele, altså 1,0 og ikke 0, ett eller annet. ;)

Jeg har som du skjønner generellt liten tro på å bli kvitt cellulitter med en krem, da cellulitter er fettansamlinger i kroppen. Fett blir man kvitt når man trener forbrenningstrening.

Endret av Saeria
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, du sier mye lurt der, men dette er ikke kun en krem, men en rollerball, som masserer huden(som gjør at blodomløpet kommer i gang) og tilfører krem.

Garnier sier jo ingenting om at selve cellullittene faktisk blir redusert, men huden blir i alle fall strammere. Så jeg tror nok jeg kjøper den

Skrevet

Det er sant. Men da kan en spørre seg hvorfor de har cellulitt i navnet om det ikke skal ha noen effekt mot cellulitter. ;)

Men for all del. Bare kjøp. Jeg har selv en oppstrammende gelekrem i skapet. Den hjalp kanskje bittelitt, men den luktet så sterkt av bittert appelsinskall at jeg ble kvalm av å påføre den.

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe. Men det kommer an på prisen og, jeg tror ikke jeg kjøper den hvis den koster 150 kr. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...