Gå til innhold

Askepottdråper


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei jenter!

har noen hørt om "Askepottdråper"? Mener det var det de ble kalt, noen små ampuller med dråper i som man kan ta rundt øynene og ellers i ansiktet dagen derpå o.l. og at man øyeblikkelig ble vakker! icon_smile.gif

Tenker på om det hadde vært noe til morgenen etter bryllupet (gifter oss til sommeren). Har noen erfaringer med slike eller vet hvilke merker som har det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 år senere...
Gjest ikkepålogget-Uma

Å men i helv....

Det innlegget skulle ikke hit...hadde to oppe samtidig som jeg skulle svare på og da kom det heeeelt feil vei. kan jo skrive det jeg skulle skrevet nå da....

Askepott-serum fra Guerlain som heter Midnight star er ampuller til engangsbruk som gir glød for en kveld. Syns egentlig det er dyrt,så jeg bruker de bare ved veldig spes anledninger. Sverger igrunnen heller til sminke. Vil bruke anledningen til å gi ros til Revlon SkinLights illuminator som du kan blande i din fuktighetskrem og du får fin og glødende hud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokkert??!! Mildt sagt... :frustrert: Sånt går bare ikke ann altså!!!

.. og hvorfor ikke :klø:

Det måtte jo være strålende med noe man bare kunne smøre på og så ble man automatisk vakker... :) .. kunne nok trengt det andre ganger enn dagen derpå også :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakket med en dame på et parfymeri en gang og hun sa at hun ikke ville anbefale noen av dem som ble solgt i parfymerier, men heller kjøpe en som hudpleierne har.

Og det synes jeg virket så ærlig sagt at jeg trodde henne.

Men jeg har ikke prøvd noen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil anbefalle Matis sitt "askepott serum", husker ikke hva det heter, men spør hos en hudpleier. Også lukter den veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...