Gå til innhold

Hvor mye skal jeg forvente i lønn?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Skal registerere meg hos Adecco. der skal jeg skrive hva jeg forventer i lønn........... jeg vil ha jobber som sentralbord, resepsjon, bhg og sfo. Hvor mye ska jeg forvente? Ønsker å jobbe i 50% stilling

Håper noen her kan svare meg for jeg aner ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

100-110 for barnehage, 115-125 (mer om du er erfaren og jobben krever mye) for sentralbord/resepsjon.

Endret av Jane How
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*

jeg har satt opp 180-240 000 i året, regner da ut fra 100% stilling. Er det mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg vet bruker vikar-/bemanningsbyråene timelønn og ikke årslønn.

Ellers er jeg enig med at barnehage = 100-110 og sentralbord/resepsjon 115-130.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Så vidt jeg vet bruker vikar-/bemanningsbyråene timelønn og ikke årslønn.

Ellers er jeg enig med at barnehage = 100-110 og sentralbord/resepsjon 115-130.

Hos Adecco må jeg oppgi årslønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber riktignok under ett annet vikarbyrå, men jeg har 123 i timen for et eiendomsmegler firma som sekretær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kan man forvente/be om mer i lønn også i vikarbyråene, med erfaring eller utdanning innen kontor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Skal registerere meg hos Adecco. der skal jeg skrive hva jeg forventer i lønn........... jeg vil ha jobber som sentralbord, resepsjon, bhg og sfo. Hvor mye ska jeg forvente? Ønsker å jobbe i 50% stilling

Håper noen her kan svare meg for jeg aner ikke

Hva slags bakgrunn/erfaring har du? utdannelse+

som ufaglært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Hva slags bakgrunn/erfaring har du? utdannelse+

som ufaglært?

6 år i bhg med 2 permisjoner, så si 4 år. Utdanning, kontorfag uten læretid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg jobber i et stort finanskonsern, og de vi tar inn fra Adecco får 110 kroner i timen. Arbeidsoppgaver er typisk backoffice - saker de som sitter i linja ikke har tid eller kompetanse til å gjøre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hørtes veldig lite ut med ned mot 115 kr i timen..

Hvis vi leier vikarer på jobb fra vikarbyråer.. som oftest "ufaglært" kontorhjelp så har de minst en timelønn fra vikarbyrået på kr 130...

Fast ansatte på kontoret ligger på 145-155 i timen... så jeg tror kanskje jeg hadde sjekket flere steder.. Og det er faktisk lov å stille krav :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hvis vi leier vikarer på jobb fra vikarbyråer.. som oftest "ufaglært" kontorhjelp så har de minst en timelønn fra vikarbyrået på kr 130... 

Fast ansatte på kontoret ligger på 145-155 i timen...  så jeg tror kanskje jeg hadde sjekket flere steder..  Og det er faktisk lov å stille krav :)

Tror dette stemmer ganske bra. Ei venninne av meg jobbet endel i vikarbyrå og fikk ca 140 kr timen; først hos et lite vikarbyrå, deretter krevde hun det samme hos Adecco e.l. Hun hadde diverse resepsjons/sentralbordjobber. hun hadde ikke akkurat relevant utdanning, tror jeg, men reiselivsutdanning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Fast ansatte på kontoret ligger på 145-155 i timen...  så jeg tror kanskje jeg hadde sjekket flere steder..  Og det er faktisk lov å stille krav :)

De vi tar inn fra Manpower får 120-130 kroner timen. Vi har tydeligvis fått til en bedre avtale (for oss) fra Adecco....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...