Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Hei der... Har dere sett videoen til Alexander sin sang, A little to perfect? Må nesten le litt av meg selv, men selv om jeg er godt voksen, er jeg så sjarmert av guttene i bandet til Alex, og egentlig han selv også. Synes de er supersøte. Men så er det det da, jeg er jo gammel nok til å være mora deres, i alle fall nesten, (35) he he. Når den videoen ruller over skjermen må jeg bare ta av meg oppvaskhanskene og danse ut i stua, mens jeg drømmer tilbake til den gangen jeg selv var 17. Det var tider det.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #2 Skrevet 30. juli 2006 Synes videoen er litt uorginal, og må virkelig lure på hvilken stylist som syntes det passet å la en trønder stille opp i en "kul" video med hvit t-skjorte og sort vest....
Cilla Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 Synes videoen er litt uorginal, og må virkelig lure på hvilken stylist som syntes det passet å la en trønder stille opp i en "kul" video med hvit t-skjorte og sort vest.... ← Har tenkt tanken jeg også.....
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2006 #4 Skrevet 3. august 2006 Synes videoen er litt uorginal, og må virkelig lure på hvilken stylist som syntes det passet å la en trønder stille opp i en "kul" video med hvit t-skjorte og sort vest.... ← Enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå