Gå til innhold

Hva liker du best ved partneren din?

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Synes det er mye negativt her i samlivs-diskusjonene. Ikke rart kanskje, det er jo problemer vi ønsker synspunkter på og hjelp med. Men det må da være noe godt med mannfolk også? Hvilken egenskap liker du best ved partneren din?

For min egen del holder jeg en knapp på humoren hos min samboer. Hvordan skulle vi holdt ut hvis vi ike så det komiske i hverdagen? :blunke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, jeg fikk vanskeligheter med å velge ut ett av de mange gode egenskapene hans. Men hvis jeg måtte velge ett, må det bli hans evne til å vise omsorg og hans evne til empati :kyss:

Skrevet

Vanskelig å trekke ut EN ting.. det er jo egentlig "helheten" jeg setter pris på hos ham. Det er alle de små tingene som gjør ham så spesiell.

Men mest av alt setter jeg pris på at han er så fryktelig SNILL.

(Av andre sider: følsom, morsom og praktisk anlagt osv. Måtte bare ta dem med...)

Gjest Anonymous
Skrevet
Synes det er mye negativt her i samlivs-diskusjonene. Ikke rart kanskje, det er jo problemer vi ønsker synspunkter på og hjelp med. Men det må da være noe godt med mannfolk også? Hvilken egenskap liker du best ved partneren din?  

For min egen del holder jeg en knapp på humoren hos min samboer. Hvordan skulle vi holdt ut hvis vi ike så det komiske i hverdagen? :blunke:

humoren? pøh! kvinnens eldste triks for å skaffe seg emosjonell kontroll over mannen ved å avvæpne ham med ord og fraser som: "humoren hans er det jeg liker" eller "han er søt".

er det så vanskelig?

Gjest Mzfire
Skrevet

Positive egenskaper hos min kjære er: at han får meg til å le. At vi kan lekesloss og tulle :) At han er kjærlig og kosen :)

Gjest Gjesta
Skrevet

hans ærlighet, lojalitet og trofasthet.

de små tingene i verdagen >( som å ligge og kose på sofaen, lekesloss og at han får meg til og le)

at han har et varm hjerte og bryr seg om andre.

god og støttende

og han vil alltid ta vare på meg som jeg vil ta vare på han :)

det er det knippe jeg har valgt ut, han har mange mange gode kvalitet.

Skrevet

Må nok si som Lea at det er helheten jeg setter pris på.

Men skal jeg trekke ut EN ting, vil jeg si HUMOREN hans ! (ikke noe bombe det da....) Det er selvfølgelig mange andre kvaliteter jeg liker ved min samboer. Han er også utrolig omtenksom. Og kjekk. Og snill. Og så videre....kan liksom ikke stoppe...... :D

P.S. Til gjest som uttaler seg om humor/kvinnens eldste triks/blablabla... :

Det er tydelig at du er bitter av en eller annen årsak, men ikke våg å peppre oss og VÅRE følelser for våre kjære i denne debatten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du kan sikkert få støtte her til tankene dine, men ikke på den måten!!!

- Sånn! Kveldens utblåsning fra Diva :D

Gjest Anonymous
Skrevet
Må nok si som Lea at det er helheten jeg setter pris på.

Men skal jeg trekke ut EN ting, vil jeg si HUMOREN hans ! (ikke noe bombe det da....) Det er selvfølgelig mange andre kvaliteter jeg liker ved min samboer. Han er også utrolig omtenksom. Og kjekk. Og snill. Og så videre....kan liksom ikke stoppe......  :D

P.S. Til gjest som uttaler seg om humor/kvinnens eldste triks/blablabla... :

Det er tydelig at du er bitter av en eller annen årsak, men ikke våg å peppre oss og VÅRE følelser for våre kjære i denne debatten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du kan sikkert få støtte her til tankene dine, men ikke på den måten!!!

- Sånn! Kveldens utblåsning fra Diva  :D

det er jo virkelig et av kvinnens eldste triks for å avvæpne og få emosjonell kontroll. akkurat som alle de tvilsomme testene som sier at kvinner aldri har orgasme. samme ting.

Skrevet

"Avvæpne og få emosjonell kontroll" ????

Jøssenam, du må ha brent deg noe kraftig i dine opplevelser med kvinner....

Brent barn skyr ilden.

Og det høres ut som om du skyr kvinner. Greit det.

Men du kan fremdeles ikke vite hva alle kvinner tenker og jeg tror disse flotte jentene her på KG mener alvor når de snakker om sine kjære.

So "cut us some slack", OK ?

:P

Gjest lumbajack
Skrevet

kom igjen, ikke lev i fornektelse. nei, jeg har ikke brent meg (kommer nok til å gjøre det med mindre jeg avskriver kvinner), dere er bare så lette å gjennomskue.

Skrevet

Jeg synes dette var et koselig initiativ, og ville til å skrive om min manns beste egenskap. Men mistet lysten da jeg så alle gjestene her som ikke kan la være å slenge dritt - uansett!

:frustrert: Er det mulig å la andre få ha tingene sine i fred? River dere ned blomsterkassene til naboen også? Bare fordi at de har blomsterkasse og ikke dere?

Diskuter gjerne her inne - men start deres egen tråd over hva dere vil diskutere da - ikke ødelegg andres.

:kjempesinna:

Synd tråden din ble ødelagt, LoisLane. Av småunger. Og ja, jeg fulgte opp... amper på nyåret.

Skrevet

Hva liker jeg best.....hmmm.......

*Når jeg sovner på sofaen, legger han alltid et teppe rundt meg.

*Han får meg til og le

*Jeg kan prate med ham om ALT- og han med meg

*Han blir så søt når han steller med marsvina våre eller med katta.

*Hvis jeg står opp før ham, leiter han etter meg i søvne i senga

Det er tusen ting, men vanskelig og velge noe.....

Gjest lumbajack
Skrevet

INGEN av dere har listet seksuell tiltrekkningskraft som viktig!!!

humoren er viktigere enn sex? dere er livredde for å beskrive mannen deres som sexy, for da får han jo en slags makt over dere (huff så grusomt!)

hadde dette vært et mannfolkforum ville de ikke hatt problemer med å si at parterens sexappeal også er viktig.

er ikke sexappeal hos partneren viktig for dere? eller deres interesse i ham er kanskje bare konsentrert rundt hans myke egenskaper (han lar seg bli herset med) og hans humor.

Gjest Hilde K S
Skrevet

- han har passe stor pikk ( til lumbojack så får han tilfredsstillt sine behov )

- han har selvironi

- han forguder meg

- han er en god far

- han er snill og grei innenfor rimelighetens grenser

Ellers tror jeg ikke jeg hadde giddet å leve sammen med noen jeg mente hadde massive feil

Skrevet

Klarer ikke trekke ut EN ting jeg...for han er bare helt superduper. :hjerter:

Gjest Anonymous
Skrevet

rumpen, såklart.

det er også et pluss at han alltid har frokosten og kaffen klar, og at han alltid skraper og varmer bilen min før jeg drar avsted om morningen.

*ravna*

Gjest Anonymous
Skrevet

Å trekke ut bare en ting er nesten umulig, men noe av det fineste ved han er hans evne til å få meg til å le..

Han er utrolig snill og ærlig, og han er så go' hver gang han roper på meg, når han vil ha en klem eller to :kyss:

Dessuten er han min beste venn :Nikke:

Skrevet

Rumpa hennes!!! :sjarmor:

Neida, men jeg ble litt satt ut her... hun har så mange fine kvaliteter... Tror nok det må bli Sjarmen hennes om jeg skal velge kun en ting. Hun kan få meg til å smelte så lett som bare det. Hun har et vanvittig vakkert smil, øyne som formelig drukner meg, og hun er rett og slett nydelig... Men, ikke greit å plukke fram kun EN ting... :ler:

Skrevet

Morsom, kjekk, deilig, gir meg masse god sex, får meg til å le, er akkurat passe snill, får meg til å føle meg spesiell, er kjempeflink til å gi kompliment, blir ikke sur og sint selv om jeg har en dårlig dag, er kjempeflink med sønnen min, er verdens beste reisefølge, er ikke redd for å vise følelser, har tatt vare på barnet i seg.... går ikke an å velge kun en ting... :)

Han er min beste venn, og selv om vi har vært gjennom ganske mange orkaner det siste året, så har vi kommet helskinnet gjennom alle sammen. :kysse:

Skrevet

Huff, det er helt umulig å velge bare en ting, for helheten gjør min samboer perfekt for meg. Han er fryktelig snill, alltid glad, omtenksom, hjelpsom, praktisk......og rå i senga *så visse andre får dekket sitt behov for å høre at vi tør å sette sexappealen til partneren vår på lista*

Og det beste av alt: Han er bare min :kysse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...