Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2006 #1 Del Skrevet 30. juli 2006 Noen som jobber som parkeringsbetjent og vil fortelle litt om jobben? Hva går hverdagen ut på? Hva gjør en parkeringsbetjent når hun ikke er ute på gata? Hvor ofte er hun ute pågata? Hvor lenge om gangen? Hvordan er uniformen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2006 #2 Del Skrevet 1. august 2006 Ingen her på KG somn jobber, har jobbet eller kjenner noen som jobber som parkeringsbetjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest visjy Skrevet 1. august 2006 #3 Del Skrevet 1. august 2006 Hmmm..spørs om noen tørr å svare. Det er jo ikke den mest likende jobb her på jord.. tror de fleste bilister misliker parkeringsvakter.... I samme gata er bilettkontrollører... Jeg fatter ikke at noen kan ha denne jobben. Mulig lønnen er god og de får provisjon etter hvor mange de tar uten billett... Men de ser jo ut som de er på en macho-ego tripp hele gjengen når de stormer inn bussen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Parkeringsguri Skrevet 1. august 2006 #4 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg tror at en som parkeringsvakt må tåle at folk er frekke med en. Ingenting irriterer vel folk mer enn å få en parkeringsbot. Selv syns jeg disse gjør en viktig jobb, og hadde jeg fått en parkeringsbot noen gang tror jeg at jeg skulle forholdt meg profesjonelt til dette. Det er nå også slik at det ikke er parkeringsvaktene som har bestemt at det skal deles ut bøter. Det er det andre som bestemmer. Hvis en klarer å ikke la sure kommentarer gå inn på seg, vil jeg tro det kan være en ok jobb. Spesielt hvis en får gå ute i gatene, og ikke bare inne i parkeringshus. En får jo brukt kroppen mye og får frisk luft på kjøpet. De parkeringsvaktene jeg har sett har på seg en mørkeblå uniform, med lyseblå skjorte inni. Jeg syns det er ganske enkelt å kjenne igjen uniformen. Svaret er dessuten basert på mine antagelser. Jeg kjenner ingen som er parkeringsvakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #5 Del Skrevet 2. august 2006 Kanskje jeg bare får luske rundt i gatene til jeg finner en parkeringsbetjent å spørre. Eller kanskje jeg skal være mindre creepy og mer moden, og bare slå på tråden til et parkeringsselskap. Men det er jo så mye enklere og kjekkere å bruke KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 2. august 2006 #6 Del Skrevet 2. august 2006 her er i allefall en stillingsutlysning; http://europark.easycruit.com/vacancy/39579/8120?iso=no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå