Arwen Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Skulle hatt en lack hylle fra ikea i eik, men det finnes ikke. Noen som aner hvilke andre steder som selger slike hyller uten at de koster tusenvis av kroner?
mowgli Skrevet 30. juli 2006 #2 Skrevet 30. juli 2006 Tenker du på vegghyllen fra Lack-serien? Jeg har de eik, kjøpt på Ikea men jeg ser at de ikke ligger på nettet lenger... så da har de kanskje gått ut av produksjon.... Ikea i Sverige har de i eik, sjekket hjemmesiden deres nå nettopp. Kanskje de kan bestilles? Ellers har jeg sett samme type hyller både på Bohus og Skeidar, men kan ikke helt huske om de hadde eik der....
Arwen Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2006 Ja, er den jeg tenker på. Skal på skeidar i morgen så kan se der da
mowgli Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 På hjemmesiden til Skeidar fant jeg Kennedy-hylle (som er ganske lik) men der står det at den kun finnes i fargene kirsebær, sort, lønn og valnøtt....
mowgli Skrevet 30. juli 2006 #6 Skrevet 30. juli 2006 Sjekker Ikea igjen... hva er egentlig forskjellen på bjørkefiner og bjørkemønster? Kanskje en av dem skal være eikefiner.... Jeg ville tatt en telefon til Ikea og spurt, eller du kan prøve chat-tjenesten deres. Den har jeg prøvd og det gikk superfort
Hilde Skrevet 30. juli 2006 #8 Skrevet 30. juli 2006 Bjørkemønster er av dårligere kvalitet enn bjørkefiner. Tåpelig at de ikke kan ha disse hyllene i alle fargene Ikea vanligvis har i alle fall. Jeg har Malm seng i mellombrun, men lackhyllene finnes ikke i denne fargen..
Arwen Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. juli 2006 og hvem er det som kutter eik nå som alle andre bare selger møbler i eik. Håpløst.
mowgli Skrevet 30. juli 2006 #10 Skrevet 30. juli 2006 Bjørkemønster er av dårligere kvalitet enn bjørkefiner. Tåpelig at de ikke kan ha disse hyllene i alle fargene Ikea vanligvis har i alle fall. Jeg har Malm seng i mellombrun, men lackhyllene finnes ikke i denne fargen.. ← Da kan vel kanskje hylla fra Skeidar i valnøtt passe?
Arwen Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #11 Skrevet 30. juli 2006 Bo concept på skeidar har, men de er nok fryktelig dyre i forhold til ikea sine, mener de kostet over 1000,- sist jge sjekket. Vet det er heltre og derfor koster mer, men har ikke råd til det nå desverre...
mowgli Skrevet 30. juli 2006 #12 Skrevet 30. juli 2006 og hvem er det som kutter eik nå som alle andre bare selger møbler i eik. Håpløst. ← Du får ta en kombinert shoppingtur til Gøteborg (vet jo ikke helt hvor i landet du bor da men...) og stikke innom Ikea rett før Gøteborg Der har de den i eik
Arwen Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #13 Skrevet 30. juli 2006 http://www.boconcept.no/default.aspx?id=56569&ImageID=11 koster under 1000,- men surt når ikea sine er så mye billigere. Men, de har alt på Ikea Oslo også, selv om de ikke har det på hjemmesiden, så satser på at jeg finner i morgen jeg.
Lula Skrevet 30. juli 2006 #14 Skrevet 30. juli 2006 Hvis ikke har jeg en helt ubrukt i kjelleren min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå