Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt en lack hylle fra ikea i eik, men det finnes ikke. Noen som aner hvilke andre steder som selger slike hyller uten at de koster tusenvis av kroner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på vegghyllen fra Lack-serien? Jeg har de eik, kjøpt på Ikea men jeg ser at de ikke ligger på nettet lenger... så da har de kanskje gått ut av produksjon.... Ikea i Sverige har de i eik, sjekket hjemmesiden deres nå nettopp. Kanskje de kan bestilles?

Ellers har jeg sett samme type hyller både på Bohus og Skeidar, men kan ikke helt huske om de hadde eik der.... :forvirret:

Skrevet

Ja, er den jeg tenker på.

Skal på skeidar i morgen så kan se der da :)

Skrevet

På hjemmesiden til Skeidar fant jeg Kennedy-hylle (som er ganske lik) men der står det at den kun finnes i fargene kirsebær, sort, lønn og valnøtt....

Skrevet

Sjekker Ikea igjen... hva er egentlig forskjellen på bjørkefiner og bjørkemønster? Kanskje en av dem skal være eikefiner.... Jeg ville tatt en telefon til Ikea og spurt, eller du kan prøve chat-tjenesten deres. Den har jeg prøvd og det gikk superfort :klappe:

Skrevet

Stikker innom der en dag jeg :)

Skrevet

Bjørkemønster er av dårligere kvalitet enn bjørkefiner.

Tåpelig at de ikke kan ha disse hyllene i alle fargene Ikea vanligvis har i alle fall. Jeg har Malm seng i mellombrun, men lackhyllene finnes ikke i denne fargen.. :frustrert::sur:

Skrevet

:sur:

og hvem er det som kutter eik nå som alle andre bare selger møbler i eik. Håpløst.

Skrevet
Bjørkemønster er av dårligere kvalitet enn bjørkefiner.

Tåpelig at de ikke kan ha disse hyllene i alle fargene Ikea vanligvis har i alle fall. Jeg har Malm seng i mellombrun, men lackhyllene finnes ikke i denne fargen..  :frustrert:  :sur:

Da kan vel kanskje hylla fra Skeidar i valnøtt passe?

Skrevet

Bo concept på skeidar har, men de er nok fryktelig dyre i forhold til ikea sine, mener de kostet over 1000,- sist jge sjekket. Vet det er heltre og derfor koster mer, men har ikke råd til det nå desverre...

Skrevet
:sur:

og hvem er det som kutter eik nå som alle andre bare selger møbler i eik. Håpløst.

Du får ta en kombinert shoppingtur til Gøteborg (vet jo ikke helt hvor i landet du bor da men...) og stikke innom Ikea rett før Gøteborg :sjarmor: Der har de den i eik ;)

Skrevet

Hvis ikke har jeg en helt ubrukt i kjelleren min ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...