Gå til innhold

One night stand ????

kr,sand gutt 31

O.N.S ?  

1. 1. O.N.S ?

• Helt flott ........
      19
    • Helt imot det .....
      9
    • Egentlig imot , men . alldrig si alldrig .......
      10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt noen (har kjæreste), men jeg vet ikke hva som skjer om jeg blir singel. Ikke at en ONS akkurat frister.. Men hvem vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for alle svar så langt . det er artig og se forskellige folks reaksonjer og meninger her .......

men er selv sex er noe som bør være varmt og deilig mellom to personer som elsker hverandre eller har et fast "elsker" forhold ......

her selv hatt ONS tre ganger . En gang misslykket deluxe ...en gang ok ..en gang helt himmelsk :) (fordelt på mange år )

Er egentlig ikke spesielt for ONS selv men skjer det i spesielle situasjoner så skjer det . men er den en dame jeg tenker " henne kan jeg alldrig bli sammen men " nei da er det det samme med helle morroa :)

Mange har tilfeldig sex for de er alene og savner og ha sex ......

Jeg tenker slik at det er jo enda mere alene og kåt dagen etter....

Å suget på sex er jo om mulig enda større :) da er det bedre og ikke ha det :) og bli "litt" vant til og ikke ha det utenom forhold :)

eller hva :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er en kvinde som er for ONS har prøvet det op til flere gange selv, syntes det var selve fangsten som var morsomt, selve sexen var som at stikke tungen ud af vinduet, har kun hafte et ONS hvor jeg havede så god sex at jeg var i 7heven....

når man er singel har man brug for sex også og der kan jo gå lang tid før man møder den rette, og jeg kunne da ikke leve i flere år uden sex brrrrrrr skummel tanke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et par ONS, og ser ikke de helt store problemene med det. Det kan imidlertid være en fordel å kunne skille mellom sex og følelser, noe jeg har inntrykk av at det er flere menn enn kvinner som kan. Litt kipt å ha en ONS med en du er kjempeforelska i, og så ser den andre bare på det hele som et knull h*n hadde flaks og fikk?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemte på nr tre jeg. Egentlig så er jeg i mot ONS ..jeg mener at man skal ha følelser for den man ligger med. :D

Men man vet jo aldri , vi er jo bare mennesker da .... :oops: ....hehe men i utgangspunktet NEI :wink:

lille meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker slik at det er jo enda mere alene og kåt dagen etter....  

Å suget på sex er jo om mulig enda større :) da er det bedre og ikke ha det :)  og bli "litt" vant til og ikke ha det utenom forhold :)

eller hva :)

'

Så sant så sant... Men ellers stemmer jeg for nr 3... Man kan aldri si aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei aldri si aldri, det har du helt rett i.

Men jeg tror jeg hadde angra litt på det i ettertid, vertfall om jeg hadde drukket. Om jeg hadde vert edru hver gang, og vi kjente hverandre som BARE venner og ikke noe mer. Kansje? Men fare for forelskelse kan jo være der til slutt.. En del risk i å ha ONS egentlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Elsker sex uansett med hvem eller hvor...

Kjenner daglig trang til å "fylles opp", livmora mi er som et sug!

Jeg er alltid kåt, og lever godt av det ;-)

Hvorfor tar du ikke penger for det i tillegg? Du kan sikkert slutte i jobben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra det mine nærmeste venner og min kjæreste har fortalt kan ikke sex i et ONS sidestilles med sex i et forhold. Å ha ONS er imidlertid et personlig valg som er ingen andres business (så lenge du er singel), uansett om du har glede av det eller ikke. Bare husk å beskytt deg, så slipper du gnagende tanker og problemer senere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke stemt, men akkurat nå tror jeg at jeg stemmer for ONS. Faktisk tror jeg at jeg skal fikse meg en ONS snart. Det tror jeg faen meg jeg skal gjøre, ass.

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tydelig at jeg traff med et tema som engasjerer :) fikk halv onsa i helgen jeg da :oops: men det er i ei som jeg har et øye for og hun et for meg , men situasjonen hindrer oss føreløpig og gå videre (hun er ikke gift)

så det regnes vel nesten ikke for ons :) et halv ons ? :wink:

stå på og diskuter så fletter og hår fyger :)

ideer om nytt tema senere ????

jeg har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ons er helt flott når man er i en periode i livet hvor man ikke har noe ønske om å være følelsesmessig engasjert i en partner.

For selv om man ikke er i, og ikke ønsker å bli i, ett fast, følelsesmessig forhold til en partner, så har man faktisk seksuelle behov allikevel. Sexuell lyst og kåthet er ikke noe som kun dukker opp når man er i ett godt og varmt forhold, det kommer også når man er singel.

Noen ønsker da å oppleve og nyte den fysiske nytelsen det er for endel å ha sex (og ja, når jeg er singel så har jeg ingen problemer med å skille sex og følelser, kåthet kan også være fysisk.) uten å måtte innvolvere seg følelsesmessig, som ikke alltid er ett ønske. Ser ikke noe galt i det, ser heller ikke noe galt i å ikke klare å skille mellom sex og følelser, er egentlig innmari glad for at vi er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm....det var ord til ettertanke Aline. Har hengt meg opp i den følelsesbiten jeg .....hm..noe å tenke på ... :roll:

Virgo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...