Gå til innhold

One night stand ????

kr,sand gutt 31

O.N.S ?  

1. 1. O.N.S ?

• Helt flott ........
      19
    • Helt imot det .....
      9
    • Egentlig imot , men . alldrig si alldrig .......
      10

Anbefalte innlegg

Jeg kaster ut en debatt her

hva synes dere om O.N.S ?????

ikke det at jeg er for det eller i mot det . Jeg bare lurer på deres mening jeg :) og fyrer til debatt ....

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

ONS er liksom ikke noe man kan være for eller imot....klarte ikke å klikke av noen av alternativene....

Har selv hatt ONS....men det gav meg ikke noe særlig.... :-?

ONS skjer også ofte i fylla....og da er både dømmekraften og evnen til å "få med seg alt" redusert......tror ikke det er så mange som hadde gjort det i edru tilstand.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, merkelig avstemning det her. Vel, jeg stiller meg likegyldig til det........

............men det er ikke noe for meg....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kr,sand gutt.... håper ikke du regner med å få ærlige svar... først må man definere spørsmålet skikkelig... hva legger du i ons...? En kvinne manipulerer på tall, dersom hun f eks ble sammen med gutten ved en senere anledning regnes det ikke som ons...

Dersom hun bare sugde ham så teller hun ikke med de tilfellene.... sover hun mer enn en natt.. dvs sover over til dag nummer to er det heller ikke ons... ifølge kvinnelogikk og kvinneårsaksforklaring...

Man må ta dem med en klype salt....

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En one night er helt greit. Hvorfor skulle det ikke være det? Det er et personlig valg. Noen velger å ta det, andre velger å la vær. Hva hver enkelt gjør, er opp til dem.

At sex er følelser er jeg nødvendigvis ikke enig i, siden det er mulig for mange å ha god sex uten å være forelsket/glad i noen.

Slik jeg ser det: sex og kjærlighet er to ulike ting, det er bare at de passer så utrolig godt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke sjansen!!!

Har vel skjedd en gang, men jeg fikk ikke akkurat den helt store opplevelsen.

Jeg må kjenne og stole på en person hvis jeg skal ha sex med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lea, nå har dere misforstått igjen, hvem er det som legger de dyrebare edelstene i kvinnens gap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt ONS tidligere, ikke at det har gitt meg så sinnsykt mye, annet enn erfaringer.... :lol:

Er ikke imot det. Dessuten bryr det meg ikke særlig, for folk må få gjøre hva de vil.

Jeg fordømmer ingen som har hatt ONs, og fordømmer heller ikke de som ikke har hatt ONS.... Akkurat som i andre situasjoner her i livet.

Sex er følelser

Ikke enig. Noen greier å skille mellom sex og følelser.

Deriblant jeg.

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eloise

Elsker sex uansett med hvem eller hvor...

Kjenner daglig trang til å "fylles opp", livmora mi er som et sug!

Jeg er alltid kåt, og lever godt av det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er hverken for eller mot jeg. Folk får gjøre som de vil..

Har bare hatt en ons selv og det var ikke mye å skrive hjem om.

Så for min egen del vil jeg si at jeg har de beste opplevelsene sammen med han jeg er glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Elsker sex uansett med hvem eller hvor...

Kjenner daglig trang til å "fylles opp", livmora mi er som et sug!

Jeg er alltid kåt, og lever godt av det ;-)

you go girl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært borti det en gang, og det skal ikke gjentas.

Andre kan gjøre hva de vil for meg, men jeg vil bare ha sex med den jeg elsker. Sex og følelser kan ikke skilles for min del, og det er jeg faktisk glad for.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ONS er helt OK "prinsipielt".

Hvor mye det gir i forhold til sex i et eller annet slags forhold derimot, er varierende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er endel som har hatt ons, men jeg synes jeg leser endel "ga meg ikke så mye". Hva er vitsen? Erfaringer...herregud. Sex med typen, det gir dere vel mer, forhåpentligvis? Hvorfor det? Fordi det er følelser med, kanskje? Og kjærlighet? En fin nærhet mellom to personer som har følelser for hverandre?

Jeg bare lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er for meg alltid best med en man er glad i... det tar tross alt litt tid å bli kjent med hverandre... hva man liker/ikke liker... man dytter grenser og stoler helt på hverandre.

På ONS blir det lett litt ukomfortabelt og klønete, og det skal litt til at man klarer å slappe av og bare la sansene nyte spillet mellom to kåte kropper. ONS kan allikevel være vanvittig spennende og det blir gjerne litt mer rått enn vanlig. Man vet at det er liten sjanse for å møtes igjen, og man vil jo gjerne gi partner maksimal nytelse uansett... man vet jo aldri hva som blir sagt i ettertid og man vet jo aldri hvem som kjenner hvem helt 100 %.... :ler::ler:

Teknisk kan jo et ONS være direkte et mesterstykke, men det er jo en del som mangler til den sammensmeltningen to mennesker som elsker hverandre føler.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...