Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Kjøpte BHer for noen måneder siden, men nå må jeg snart ha nye igjen, da de begynner å tyte ut, igjen... Bruker D cup, og lurer på om DD kan være bedre? Er DD imellom D og E (E er vel neste str?) Har ikke vokst i omkretsen, så det er vel cuppen jeg må ha større. Er disse cup str vanlige?
Saeria Skrevet 30. juli 2006 #2 Skrevet 30. juli 2006 Noen ganger er faktisk DD og E akkurat det samme. Du får prøve den størrelsen og se om den passer bedre. Siden omkretsen ikke har økt, er det cupstr. som må økes. DD/E er ikke så vanlig at en kan regne med å finne den i vanlige butikker. Spesielt ikke hvis en har en liten omkrets i tillegg. Jeg må handle mitt undertøy på en ordentlig undertøysbutikk hvertfall.
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 Hm, så da må jeg regne med å betale fra 500 lappen og oppover da. Fysj å fy.Hvorfor må det være så dyrt. Jaja, får ta meg en tur til butikken og prøve meg frem, og håpe jeg finner str jeg trenger
Gjest fluesmekker Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Hm, så da må jeg regne med å betale fra 500 lappen og oppover da. Fysj å fy.Hvorfor må det være så dyrt. Enig, var innom en undertøys butikk og der lå de billigste på rundt 400kr. Da frister det litt å gå på H&M og kjøpe en til 80kr. Men som ikke passer og blir "ødelagt" etter tre vask. Så det lønner seg nok med en skikkelig. Jeg er så usikker på størrelse. Begynte med 75B for det var jo vanlig, men de passer jo egentlig ikke. Så gikk over til 70C, men syntes cupen er for liten og den blir fort løs i omkretsen. Men det er så rart, jeg har ganske små pupper og venninna mi som har store bruker C og det blir litt feil å bruke større cup enn noen som har myye større pupper. Man skal jo gå opp i cup når man går ned i omkrets også. Og 65D eller 65DD er vel heller ikke det letteste å få tak i..
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 Ligger på 75 i omkrets jeg da Så det er vel litt lettere å finne enn 70 eller 65 D eller DD.
Gjest fluesmekker Skrevet 30. juli 2006 #6 Skrevet 30. juli 2006 Hm, hvis Bhen er av god kvalitet trenger jeg gjerne heller ikke mindre enn 70 heller, grunnen til at de blir løse er jo fordi de tøyer seg så mye. Dyre BHer tøyer seg gjerne mindre. Så tror jeg må satse på et par kvalitetsBHer. Tenker høyt litt jeg, hehe.
Catzy Skrevet 30. juli 2006 #7 Skrevet 30. juli 2006 Lindex har noen BH'er i 70 DD, ihvertfall den ved Stortinget i Oslo... Jeg trålet den butikken før sommerferien, og fant 2-3 i sort, har vel det samme i hvitt. Kostet litt under 300 kr. Jeg gikk fra 75C til 70 DD etter et besøk hos LaLina på St. Hanshaugen. Og jeg synes heller ikke jeg har spesielt store pupper! Så det kan godt være du faktisk har en DD, hvis omkretsen er 70. Var innom noen undertøysbutikker i løpet av ferien, og kjøpte noen flere BH'er i 70D, som fungerte greit. Det lønner seg å prøve litt fram og tilbake. Prøvde også noen i 70DD som var for små i cup'en, så det å bare gå etter størrelse fungerer ikke alltid. Har ikke sett spesielt mange E-cuper i vanlige butikker, men det er en del som har D. Du må bare lete litt ekstra, muligens i flere butikker, men du vil nok finne noen. Catzy
Gjest Gus Skrevet 30. juli 2006 #8 Skrevet 30. juli 2006 Kapp Ahl pleier å ha BH'er i sånne størrelser.
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #9 Skrevet 30. juli 2006 Nå bor jeg ikke i Norge da. Så jeg må nok lete meg frem til noen steder her jeg bor Ta en BH shopping formiddag eller noe slikt
Saeria Skrevet 30. juli 2006 #10 Skrevet 30. juli 2006 Ligger på 75 i omkrets jeg da Så det er vel litt lettere å finne enn 70 eller 65 D eller DD. ← Det er det nok. Lykke til uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå