Aiv Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Egentlig så vet jeg vel svaret på dette, men vil bare være helt sikkert. Når det f.eks står 6m holdbarhet på et produkt, så er dette fra en åpner produktet?
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 Hva om noen hår åpnet lokket å luktet på produktet i butikken da? Da kan man jo aldri vite.... Kanskje det bare er et triks for å få oss til å kjøpe nye produkter før vi har brukt opp de gamle.
Gjest Virvel Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Kjøp produkter med forsegling, eller ta det som står lengst bak i hyllene.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 Kanskje det bare er et triks for å få oss til å kjøpe nye produkter før vi har brukt opp de gamle. ← der kom nok sannheten fram. Har aldri brydd meg om "holdbarhetsdato" på slike produkter, Bryr meg heller ikke om "best før" datoer på matvarer, siden det bare er datoen for når produsent ikke kan garantere perfekt kvalitet. Noe av det samme gjelder nok for kosmetikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå