Gjest Margo Skrevet 30. juli 2006 #1 Skrevet 30. juli 2006 Vil først si at jeg ikke er rasist eller ser ned på hvite jenter som liker svarte menn. Allikevel - når jeg ser en dame med et brunt barn, tenker jeg automatisk "Hun har hatt sex med en svart mann!". Hun har jo liksom "beviset" på at hun liker svarte menn, da! Og er det sånn at man enten foretrekker svarte eller hvite? De jeg vet om som liker svarte, er bare sammen med svarte, og de som liker hvite er bare sammen med hvite. Jeg har aldri vært sammen med en svart, rett og slett fordi jeg ikke føler meg tiltrukket av svarte. De blir på en måte for forskjellige fra meg. Er det ikke noe i det at vi velger menn som ligner oss selv (eller faren vår)? Skal jeg få kjeft for å ha rasistiske holdninger pga dette? Håper ikke det, for jeg liker folk fra hele verden. Men det er ikke alle jeg kan bli sammen med.
bob marley Skrevet 30. juli 2006 #2 Skrevet 30. juli 2006 jeg liker både svarte og hvite, kan se skjønneten i begge
brumma* Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 - når jeg ser en dame med et brunt barn, tenker jeg automatisk "Hun har hatt sex med en svart mann!". ← Eh... ja, det var ihvertfall en logisk tanke! Tror man ofte tiltrekkes av noen som er "lik" en selv. Noen med samme type bakgrunn, verdier, levesett, religion osv... Da blir det jo ofte en med samme hudfarge, naturlig nok.
hustufta Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Jeg har blitt tiltrukket av både det ene og det andre, jeg tiltrekkes av personligheten og sjarmen. Men jeg har merka meg at guttene jeg forelsker meg i er kun blonde og blåøyde!
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 Selv om jeg går rundt med "beviset" i barnevognen så er det mange som lurer på hvor han er adoptert fra.... Og ettersom historien kommer frem, så lurer de på hvor barnefaren har stukket av. Jotakk, han er hjemme hos oss..takk for at du spør
Viviwoom Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 Jeg kan godt bli tiltrukket av utenlandske menn. Men de fleste svarte menn jeg kjenner, har en annen holdning enn meg når det gjelder religion og sånt, så for min del holder det lenge at vi er venner
:-) anna Skrevet 31. juli 2006 #8 Skrevet 31. juli 2006 Jeg har aldri vært forelsket i en svart mann, men jeg er helt sikker på at jeg i teorien kunne blitt det. Om det var rette fyren. :-)
Gjest fluesmekker Skrevet 31. juli 2006 #9 Skrevet 31. juli 2006 Selv om jeg går rundt med "beviset" i barnevognen så er det mange som lurer på hvor han er adoptert fra.... Og ettersom historien kommer frem, så lurer de på hvor barnefaren har stukket av. Jotakk, han er hjemme hos oss..takk for at du spør Så frekt sagt! Og ikke minst fordomsfullt. Jeg hadde også blitt temmelig kokt hvis det hadde vært meg.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #10 Skrevet 31. juli 2006 Vil først si at jeg ikke er rasist eller ser ned på hvite jenter som liker svarte menn. Allikevel - når jeg ser en dame med et brunt barn, tenker jeg automatisk "Hun har hatt sex med en svart mann!". Hun har jo liksom "beviset" på at hun liker svarte menn, da! ← Lille venn, du er jammen meg ærlig også, da. Det skal du ha honnør for. Jeg tror ikke du er rasist, men litt opphengt i sex og hvite menn og svarte menn og sånn, kanskje?
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #11 Skrevet 31. juli 2006 Selv om jeg går rundt med "beviset" i barnevognen så er det mange som lurer på hvor han er adoptert fra.... Og ettersom historien kommer frem, så lurer de på hvor barnefaren har stukket av. Jotakk, han er hjemme hos oss..takk for at du spør ← Herregud! Neste gang sier du at det er Michael Jackson som er faren! I fullt alvor. Øv deg på det så du ikke begynnre å le, og så ser du hvordan de reagerer. Litt moro på deres vegne må du få ut av dette.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå