Gå til innhold

overarmer

marsy

Anbefalte innlegg

vet at man ikke kan punktslanke, så jeg trenger ingen innlegg som forteller meg det! ;)

det jeg lurer på er om det er noen som har merket en vesentlig forbedring på overarmer etter å ha trent en del styrke?

jeg har trent en del, både for biceps, triceps og skuldre, men merker bare forbedring på skuldrene. overarmene er like "slappe" :frustrert:

har også gått ned noen kilo nå, men merker også det alle andre steder enn på armene :sur:

tips eller motivasjon anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

kanskje det tar lenger tid for armene da? en ide kan være å variere på øvelsene, med vektstang, manualer eller apparat. da får musklene noe nytt å bryne seg på. ellers kan det stagnere hvis man alltid gjør det samme.

eller du kan variere med rep og vekt. f.eks øk vekta, og reduser på antall rep.

uansett, ting tar tid. det er bare å stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det er veldig vanskelig å fortelle deg hva du må gjøre når vi ikke vet hvordan du ser ut og hvordan du har trent/spist.

Men generelt så må jo fettet av ved fettforbrennende trening og/eller sunn mat i riktig mengde. Jeg vet ikke hvor mye fett det er snakk om, men en kombinasjon av fettforbrennende trening og styrketrening vil være optimalt. I tillegg til bra kosthold, selvfølgelig.

Dette blir veldig generelt, men det må det nesten bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Lite tips: etter at jeg begynte å trene med romaskin ble armene mine mye finere, fra store "hovne" til litt slankere og muskuløse, på rekordtid. Samtidig som jeg la om kostholdet og holdt meg unna det verste av sukker, salt og fett, slik at kroppen ikke holdt for mye på vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tips... tror kanskje stikkordet her er variasjon.. har trent de samme øvelsene ganske lenge...

rodde en del på romaskin før, tror jeg skal ta en runde i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...