Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Epilator.....

Jeg sier bare:

AAAAAAUUUUUUUUUUU :roll:

Er det noen av dere som virkelig greier å pine dere til å bruke epilator på leggene? Jeg fikk nemlig en av søsteren min nå i romjula, for hun klarte ikke å bruke den.

Så skulle hun gjøre det en gang på meg for å vise hvordan jeg skal gjøre det..... Jeg trodde jeg skulle hyle meg ihjel!!! :oops:

Greit nok, man skal lide for skjønnheten som det heter, men herregud... Er det verdt det?

Er hårene lenger borte enn når man bruker hårfjerningskrem eller barberhøvel? Er hårene mykere når de kommer tilbake?

Er det virkelig verdt smerten med en epilator??

Lillian - fryktelig lav smerteterskel på leggene.... :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mor er litt av en selvpiner, hun syns epilator er en fin ting.

Ifølge henne er hårene borte i flere uker, hvilket er nokså logisk i og med at de blir rykket ut med roten..*grøss*

Men de blir ikke noe mykere av den grunn.

Leste en gang at grunnen til at hårene som vokser ut er så stive er rett og slett den at de er helt nye så de har ikke blitt slitt ned..kanskje sandpapir hjelper.. :hoho:

Denne jenta holder seg til den gode, gamle høvelen inntil hun blir lottomillionær og har råd til å fjerne hårene en gang for alltid! :kul:

Skrevet

Vet ikke om det er noen trøst, men det blir mindre vondt for hver gang man bruker den :) Jeg bruker epilator selv, og vokser inni mellom. Funker fint for meg!

Skrevet

Du kan få kjøpt geléposer til å putte i fryseren og de bruker du da til å kjøle ned leggene før du bruker epilatoren. :blunke:

-da gjør det ikke så vondt, og det minsker visstnok også sjansen for at hårene ikke skal komme helt opp igjen (ofte et problem med epilator, at hårene gror ut rett under det ytterste hudlagt, slik at du ser dem under huden...)

Hårene er borte lenger, men hvis du ikke har mørke, heftige år på leggene, så holder det kanskje med å barbere eller ta krem?

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Som så mange andre ting så krever en epilator tilvenning, den får ufortjent mye pepper synes jeg for når man først har vent seg til den så er det en fabelaktig og billig måte å kvitte seg med uønsket hårvekst.

Ikke gi opp ennå du Lillian, det er de første minuttene som er de verste.

Milla

Skrevet

Eeeh, og hva er en epilator, høres ut som noe for å få større kjønnslepper?

Skrevet
Eeeh' date=' og hva er en epilator, høres ut som noe for å få større kjønnslepper?[/quote']

:ler: Nei, waco, det er nok ikke det! (you wish :ler: )

Det er en elektrisk "napper" som fjerner uønsket hårvekst på leggene o.l.

Lyst til å prøve?

:hoho: *ser for meg waco sitte med den på leggene*

Lillian

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Lillian, ikke gidd og svar på waco's dumme spørsmål, du bare oppmuntrer han enda mer.

Milla

Skrevet

Lillian, og hvor lang tid tar denne behandlingen med epilator?

Og ikke bry deg om Milla, det er ingen som leser hva hun skriver allikevel..

Skrevet
Lillian, ikke gidd og svar på waco's dumme spørsmål, du bare oppmuntrer han enda mer.

Milla

Det er ikke er dumt spørsmål å spørre hva en epilator er for noe! Jeg regner ikke med at mannfolk vet det, nemlig...

At han satte inn en dum bikommentar bryr jeg meg ikke stort om...

Ser litt humor i gutten jeg, sjø..Mulig jeg har dårlig humor med ham da, men det er nå slik jeg er.. :wink:

Lillian

Skrevet
Lillian, og hvor lang tid tar denne behandlingen med epilator?

Og ikke bry deg om Milla, det er ingen som leser hva hun skriver allikevel..

Aner ikke hvor lang tid det tar, for jeg har ikke klart å torturere meg selv gjennom en hel behandling enda! :lol:

Jeg greier ikke bruke den..... Det er for smertefullt!

Så hvis du vil, kan du godt få min til å prøve med, waco.... :ler:

Lillian

Skrevet

Man unngår inngrodde hår (de man ser som blyantstreker under huden) om man bruker en skrubbepeeling.. Dette bør man vente med til dagen etter at man har epilert/vokset.

Egentlig skjønner jeg ikke at det heter depilator i stedet for epilator. Epilasjon er jo en metode som fjerner hår varig, mens depilasjon fjerner det midlertidig.

Skrevet

Kan Milla og Waco diskutere hverandres intelligens på pm og ikke her? Minner om at diskusjoner som ikke holder seg til saken, blir stengt.

Har slettet alle innlegg ikke hadde med saken å gjøre.

Tusenfryd - moderator

Skrevet

Det med epilator er greit nok,men vondt!Voks er bedre da får du dratt ut rota orntlig.Epilator kan brekke håret,på overflata,sånn at man får inngrodde hår.Selv vokser jeg og det er jo, litt vondt det og.men holder jo ca 4 uker.Så det er det verdt. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...