Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet

Bruker en som ikke er vannfast til vanlig, syns det er noe herk å få fjernet de vannfaste, + at jeg har opplevd at de også kan lage svarte striper som er enda vanskeligere å få av.

MÅ jeg ha vannfast mascara eller kan det gå bra med en vanlig en? Syns nesten det er bedre med en ikke-vannfast som er lettere å tørke av hvis det blir svarte tårer!

Hvilke erfaringer har dere?

(kan nok bli ganske tårevått siden jeg er en lettrørt person..) :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tweek
Skrevet

Hvis du har lett for å felle noen tårer, burde du absolut bruke vannfast!

du kan jo også kjøpe sminkefjerner som er ment for å fjerne vannfast smnike. det er jo ikke noe fint hvis du foreviges på bilder med svart under øynene for du ikke hadde vannfast mascara, hehe;P

Gjest Kanelia
Skrevet

Anbefaler absolutt at du kjøper en vannfast mascara. Det blir lett en del tårer i bryllup ;)

Bruker ikke vannfast mascara til daglig, så jeg har ingen favoritt å anbefale deg. Generelt sett er jeg veldig fornøyd med Lancome sine mascaraer, så jeg ville muligens gått for en av disse.

Eller så kan du kjøpe Kanebo sin 38 grader mascara, som tåler tårer og kaldt vann, men lett vaskes av med varmt vann.

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Jeg vil annbefale Hypnose mascara fra Lancome, den sitter bom fast, kjøpte den selv til badeferien jeg var på for en uke siden, og det er den eneste mascaraen som har sittet godt på meg. Da mener jeg selvsagt den vannfaste utgaven, pluss at den gir fyldige og lange vipper. Innvester også da i en god mascara fjerner, feks biotherm sin.

Gjest Gjest
Skrevet

Helena Rubinsteins "lash queen"-mascara er nå kommet i vannfast utgave. Den sitter kjempebra. Hadde tidligere dior "diorshow" i vannfast utgave, men den tålte ikke en liten regndråpe engang.

Gjest gjesta
Skrevet

Kan du ikke få farget vippene dine da? Så slipper du å bekymre deg for at det skal renne. Det skal jeg gjøre før mitt bryllup.

Skrevet
Helena Rubinsteins "lash queen"-mascara er nå kommet i vannfast utgave. Den sitter kjempebra. Hadde tidligere dior "diorshow" i vannfast utgave, men den tålte ikke en liten regndråpe engang.

Har fått anbefalt Diorshow og har testet den gjennom to tårevåte bryllup (som gjest altså), uten at jeg har fått så mye som en bitteliten svart stripe under øynene.

Gjest Gjest_Lene_*
Skrevet

Takk for svar! Klart jeg kunne farget øyenvippene, men de blir vel ikke så fyldige og lange som når man bruker mascara, eller? Har aldri farget vippene jeg..

Gjest gjest1
Skrevet
Takk for svar! Klart jeg kunne farget øyenvippene, men de blir vel ikke så fyldige og lange som når man bruker mascara, eller? Har aldri farget vippene jeg..

Nei, de blir ikke like fyldige, bare mørkere. Jeg kan anbefale de vannfaste fra Lancome, de sitter som støpt. Jeg pleier å fjerne med jojobaolje da de fleste vannfaste fjernere irriterer øynene mine. Den vannfaste fra DiorShow satt ikke på meg i det hele tatt :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, Lancome har gode vannfaste mascaraer! Mamma hadde en som het flex-ett eller annet. Den har jeg lånt et par ti ganger. Diors vannfaste er ikke jeg heller særlig fornøyd med. Men smaken er som baken...

Skrevet

Enig! Dette er en super maskara!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...