Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her jeg bor nå har jeg en liten balkong hvor deler av balkongen kun har jernstenger (hvis dere skjønner hva jeg mener..), mens resten av hele plater, dvs mindre innsyn. Har to hunder som gjerne står og titter bak jernstengene og har tendenser til å "vokte" fellesarealet her. Av den grunn kunne jeg tenkt meg å dekket til dette partiet med ett eller annet. Noen forslag?

Julie

Videoannonse
Annonse
Gjest Dingo
Skrevet

Hva med å kjøpe ett stoff, f.eks. akrylduk i mtrvare, og sy til passe størrelse. Sett små maljer i det og bind det fast?

Det kan vel bli ganske stilig om du velger ett mønster, eller en farge som passer til resten? Har du ett rosa/ romantisk tema så kjør på det, evt. noe nøytralt som står til husveggene?

Skrevet

IKEA har i alle fall hatt et slags dekke for gjerder o.l. tidligere. Mener at den var blå og hadde maljer (som en presenning). Vet ikke om de finnes nå.

Ellers får du kjøpt vegger til partytelt for en billig penge hos f.eks Jysk. De er som regel stripete i blått og hvitt. Om du klipper dem til i riktig størrelse, så kan de sikkert festes på en eller annen måte. Kanskje du kan bruke spiral som brukes til å hege opp gardiner med?

Skrevet

Voksduk i metervare, så slipper du å sy. Klipp til ønsket størrelse og sett på maljer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...