allied Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Jeg har prøvd nå Loreal sin fargede gele, og den nye sprayen Sublime Bronze. Er fornøyd med brunfargen men det jeg ikke er så fornøyd med er hvordan føttene mine blir!! Det blir tydelige skiller og ujevn farge så det LYSER fake brunfarge lang vei hvis jeg går med sandaler e.l. Til og med den superenkle-idiotsikre-fintfordelende-sprayen funka ikke, er alle selvbrunere så vanskelige eller er det rett og slett teknikken min det skorter på?? I såfall tar jeg imot tips med takk! :bukke:
Arwen Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 For å få det jevnt skal man først peele, så smøre med fuktighetskrem og så ha på selvbruning.
Gjest Tanita Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 På føttene og hendene er det vanskeligst å få det jevnt. spray på en svamp eller bomull og tappe på.
Gjest Virvel Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Jeg smører leggene først, uten å røre føttene i det hele tatt. Når kremen har trukket nesten helt inn i huden og jeg ikke kan kjenne at jeg har noe på hendene lenger, gnir jeg i sirkelbevegelser på oversiden av foten slik at fargen (når den kommer) fader ut der. Bruker samme teknikk på håndbaken og innsiden av underarmene, og resultatet blir som regel veldig bra. Eventuelle skjolder demper/fjerner jeg med vannfast sminkefjerner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå