Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Noen som har erfaring med partnerbytte, i et forhold ? Hvis ja, hvordan taklet dere dette etterpå ?
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 Jeg synes partnerbytte var vanskelig å takle etterpå, følelsesmessig. Meg og typen har hatt veldige problemer med dette, men problemene var også store i forkant, så da er iallefall ikke partnerbytte redningen ! Partnerbytte er ikke noe jeg vil anbefale !
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Noen som har erfaring med partnerbytte, i et forhold ? Hvis ja, hvordan taklet dere dette etterpå ? ← Det er vel svært få som har taklet det. man skal være temmelig åpen, ikke ha noe problemer i forholdet osv. Man tar et stort steg som man skal leve med i ettertid. vennskap skal beholdes,men vet ikke om noen som kan leve med slike ting
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #5 Skrevet 31. juli 2006 Jeg og mannen min har gjort dette flere ganger, og i motsetning til de andre svarene her så er våre erfaringer bare positive! Vi har møtt andre par både på klubber og privat. Dette er noe vi har hatt lyst til og tennes voldsomt av, både jeg og han, MEN som en annen skrev her, det hører absolutt ikke hjemme i et skrantende forhold. Det krever full åpenhet og tillit. For oss er det den seksuelle opplevelsen sammen som er spennende!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå