Vannflaske Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Jeg flytter til Majorstuen neste uke, og lurer derfor på om det ligger noen bra utesteder der i nærheten av Politihøyskolen? Jeg vil finne en koselig pub i nærheten av meg med bra musikk! Rock, metal osv..
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Koselig pub med rock og metal... DEN var vanskelig.
Vannflaske Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2006 Koselig pub med rock og metal... DEN var vanskelig. ← Pøh, det bør da være enkelt!
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Vet ikke om en kombinasjon som kan kalle skoselig samtidig som det er rock/metal der... Kan dessverre ikke anbefale noe med den kombinasjonen der...men kanskje du kan ta deg en tur på mer slitte rockete steder på Grønland og mer østover? Der er det sikkert mye metal, grunch og hardrock og sånt. Kanskje du ikke burde flyttet til vestkanten når du har såpass freaky smak?
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 Pøh, det bør da være enkelt! ← Finn det ut sjæl, da vel!
Gjest Gjesten Skrevet 30. juli 2006 #6 Skrevet 30. juli 2006 Min kjennskap til Majorstua er at den typen plassar ikkje finst der. Men går du ned mot sentrum har du Last Train, Mono, Garage, Rock In i alle fall. Og østover er det nok meir. Men dei få gongane eg har vore på Majorstua har eg skilt meg ut fordi eg ikkje har miniskjørt, blondt hår og masse sminke... (Og jada, eg er veldig østkanting, og veldig partisk)
tobo Skrevet 30. juli 2006 #7 Skrevet 30. juli 2006 Det finnes ikke slike steder på MajorstuEN. Beklager. Komme deg til sentrum når du skal ut, tror jeg. Men går fort - så ikke noe prob.
Christiane Skrevet 30. juli 2006 #8 Skrevet 30. juli 2006 Men dei få gongane eg har vore på Majorstua har eg skilt meg ut fordi eg ikkje har miniskjørt, blondt hår og masse sminke... ← Nu overdriver du vel en smule. Det er særs sjeldent en såpass stor mengde slike jenter er der, ihvertfall såpass mange at man skiller seg ut hvis man ikke har Fagga-looken. (Og jada, eg er veldig østkanting, og veldig partisk) ← Men måten du skriver på. Den hører vel strengt tatt ikke hjemme noen steder i Oslo ?
Gjest Gjesten Skrevet 30. juli 2006 #9 Skrevet 30. juli 2006 Æhhh, nei, for alle som bur i Oslo er fødde her? Eg flytta hit for 6 år sia, har budd, jobba og levd på østkanten sia. Og er veldig østkanting ja.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #10 Skrevet 30. juli 2006 Æhhh, nei, for alle som bur i Oslo er fødde her? Eg flytta hit for 6 år sia, har budd, jobba og levd på østkanten sia. Og er veldig østkanting ja. ← Jeg er enig med deg i det, Attegløyma. Selv har jeg bodd lenge i California, USA, og amerikanere er veldig flinke til å si at de er fra ...X, hvis de har bodd der i noen år. Jeg synes derfor det er naurlig at du ser på deg som, og identifiserer deg som å "være", en Oslo-jente, nærmere bestemt geografisk som du sa.
Christiane Skrevet 30. juli 2006 #11 Skrevet 30. juli 2006 For all del. Dersom du identifiserer deg som det, så er det bare koselig.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #12 Skrevet 30. juli 2006 Gamle Major Lille chef Valken Hipp hurra for majorstua
tobo Skrevet 30. juli 2006 #13 Skrevet 30. juli 2006 Gamle Major Lille chef Valken Hipp hurra for majorstua ← Joda. Hyggelige steder det. Men ikke hva han leter etter. Musikken mangler.
Vannflaske Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #14 Skrevet 30. juli 2006 (endret) "Han"?? Så frekt! Så jeg har tydeligvis funnet meg leilighet i et dårlig område.. Hvor langt er det å reise til de pubene dere snakker om på østkanten? Og jeg pleier faktisk ikke å si eller skrive MajorstuEN, men jeg ble litt påvirka av en annen Majorstuetråd her Endret 30. juli 2006 av Vannflaske
Vannflaske Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #15 Skrevet 30. juli 2006 Forresten, hva slags aldersgrenser er det på disse stedene da? Last Train, Mono, Garage, Rock In
Christiane Skrevet 31. juli 2006 #16 Skrevet 31. juli 2006 Du har ikke funnet deg leilighet i et dårlig område. Majorstuen er faktisk et ganske flott sted. Bedre enn nesten samtlige steder lenger øst. Unntaket er selvsagt villastrøkene på Ljan og Nordstrand, men det blir liksom noe annet enn Majorstuen igjen.
Gjest LilSweetie Skrevet 31. juli 2006 #17 Skrevet 31. juli 2006 Så jeg har tydeligvis funnet meg leilighet i et dårlig område.. Hvor langt er det å reise til de pubene dere snakker om på østkanten? ← Du har ikke funnet deg leilighet i et dårlig område i det hele tatt! Det er kjempefint og sentralt, med mange hyggelige cafeer, butikker osv Og det tar syv minutter å ta t-banen fra Majorstuen til Jernbanetorget, der blant annet Mono og Internasjonalen ligger ikke langt fra. Så det greier du nok!
Gjest LilSweetie Skrevet 31. juli 2006 #18 Skrevet 31. juli 2006 Forresten, hva slags aldersgrenser er det på disse stedene da? Last Train, Mono, Garage, Rock In ← Ikke sikker på hva aldersgrensene er her. Tror de både er forskjellige i helger og på hverdager. Ikke minst varierer det med om det er få eller mange der, kjønn, utseende, vaktenes dagshumør osv
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #19 Skrevet 31. juli 2006 Du har ikke funnet deg leilighet i et dårlig område. Majorstuen er faktisk et ganske flott sted. Bedre enn nesten samtlige steder lenger øst. Unntaket er selvsagt villastrøkene på Ljan og Nordstrand, men det blir liksom noe annet enn Majorstuen igjen. ← Hva behager? Ljan og Nordstrand kommer langt etter Frogner, Vinderen, Røa etc. etc.. Ljan og Nordstarnd er de "finere" stedene på østkanten, ikke akkurat der den "ordentlige" fiffen vil bo!
Christiane Skrevet 31. juli 2006 #20 Skrevet 31. juli 2006 (endret) Hva behager? Ljan og Nordstrand kommer langt etter Frogner, Vinderen, Røa etc. etc.. Ljan og Nordstarnd er de "finere" stedene på østkanten, ikke akkurat der den "ordentlige" fiffen vil bo! ← Du misforstår. Det jeg sa var at lenger øst for Majorstuen er det egentlig bare Ljan og Nordstrand som er veldig fasjonable. Vest for Majorstuen blir selvsagt noe annet. Så skal det sies at Nordstrand og Ljan absolutt kan konkurrere med Røa. Røa er ikke så stilig liksom. Endret 31. juli 2006 av Christiane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå