Gjest Jeanette Skrevet 5. januar 2003 #21 Del Skrevet 5. januar 2003 Mulig jeg er helt ute å kjøre nå, men hva er det som gjør samuraien så spesiell? Vibrerer den stille eller er den mer intensiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 5. januar 2003 #22 Del Skrevet 5. januar 2003 janette, den er dessverre ikke særlig stille. det er derfor jeg har en pose med mer eller mindre ubrukte leketøy under senga... hadde vært ok med noe som bråket litt mindre, men ingen av de andre jeg har prøvd har samme effekten på klitorisstimulatoren (som er den delen jeg bruker). hmmm..... den posen under senga er ikke så stor altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 5. januar 2003 #23 Del Skrevet 5. januar 2003 tror jeg må kjøpe denne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 5. januar 2003 #24 Del Skrevet 5. januar 2003 one minute man er liksom så negativt, men av og til er det helt ok å være one minute woman..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 5. januar 2003 #25 Del Skrevet 5. januar 2003 hmmm..... den posen under senga er ikke så stor altså! Litt mindre enn en sort søpplesekk Liten? :blunke: Du får donere bort noe av det, kanskje Frelsesarmen vil ha det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 5. januar 2003 #26 Del Skrevet 5. januar 2003 Litt mindre enn en sort søpplesekk Liten? :blunke: en gul plastpose fra hector sko faktisk! Du får donere bort noe av det' date=' kanskje Frelsesarmen vil ha det [/quote'] hmmmm.... etter reaksjonen til megan å dømme, så stiller jeg meg tvilende til hvor stor omsetning frelsesarmeen vil få på brukte vibratorer.... selv om noen av dem ser ganske festlige ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemor Skrevet 5. januar 2003 #27 Del Skrevet 5. januar 2003 Har faktisk lenge tenkt å anskaffe en samurai, men har vørt veldig usikker på hvordan den fungerer, angående lyd, styrke, holdbarhet???? Jeg har en vibbe fra før, men en med klitoris stimulator, har jeg desverre ikke fått prøvd!!!! Er den oppskrytt? eller holder den mål..... samuraien! Hilsen lillemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå