Gjest Gjest1 Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Noen som har sett den og har kommentarer?
Meaty Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Syntes bare at den var syk og ekkel, orket ikke se hele.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 Jeg så den. Har likt de andre dogmefilmene jeg har sett, så følte jeg måtte få med meg denne. Men si meg: denne Jeppe, var han den eneste som var evneveik på ordentlig? Satt og lurte på det gjennom hele filmen... Og det må vel ha vært den lille scenen med gruppesex som gjorde at filmen fikk 18 års grense. Ungdom ser masser av vold og gørr, men å se noen mennesker som oppfører seg rart skal man skjerme dem for...
Gjest Gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #4 Skrevet 30. juli 2006 Jeg så den. Har likt de andre dogmefilmene jeg har sett, så følte jeg måtte få med meg denne. Men si meg: denne Jeppe, var han den eneste som var evneveik på ordentlig? Satt og lurte på det gjennom hele filmen... Og det må vel ha vært den lille scenen med gruppesex som gjorde at filmen fikk 18 års grense. Ungdom ser masser av vold og gørr, men å se noen mennesker som oppfører seg rart skal man skjerme dem for... ← Ja det var den sexscenen som avgjorde aldersgrensen. Det står det i begrunnelsen. Var Jeppe tilbakestående på ordentlig? Det fikk ikke jeg med meg.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #5 Skrevet 30. juli 2006 Var Jeppe tilbakestående på ordentlig? Det fikk ikke jeg med meg. ← Nei, jeg vet ikke, det er derfor jeg spurte!
Gjest Gjesta Skrevet 31. juli 2006 #6 Skrevet 31. juli 2006 Var Jeppe tilbakestående på ordentlig? Det fikk ikke jeg med meg. ← Nei, han er bare spilt av en dyktig skuespiller. Nikolaj Lie Kaas (Jeppe) har vært med i mange filmer, og slettes ikke som "idiot" i alle: http://www.dinfilmside.no/showperson.php?id=3262
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #7 Skrevet 31. juli 2006 Nei, han er bare spilt av en dyktig skuespiller. Nikolaj Lie Kaas (Jeppe) har vært med i mange filmer, og slettes ikke som "idiot" i alle: http://www.dinfilmside.no/showperson.php?id=3262 ← Jeg spurte ikke om skuespilleren er tilbakestående, jeg skjønner jo at det bare er skuespill. Lurte egentlig på om rollefiguren hans var tilbakestående. Men han var vel ikke det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå