Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 for 50 minutter siden sendte jeg melding til en gutt jeg møtte forrige helg. tastet litt med han da. sendte han en ny i dag. en ganske formell melding men at jeg husket han (kompliment). men jeg får ikke svar. dette er døfødt.
Gjest gjest1 Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Kanskje han er opptatt med noe, har glemt telefonen hjemme etc? Det kan være en grunn til at han ikke svarer, og ikke nødvendigvis det at han ikke vil ha noe mer kontakt. Kanskje han er på ferie? Ha is i magen en stund til, og ikke send flere meldinger, da virker du bare masete. Lykke til!
Gjest Gjesta Skrevet 29. juli 2006 #3 Skrevet 29. juli 2006 Enig i at du må vente litt. Kan hende han er på hytta uten støm osv
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 Bare vent. 50 minutter er ikke lenge.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 29. juli 2006 #5 Skrevet 29. juli 2006 takk for svar. ja jeg håååååper virkelig at han er opptatt, på ferie eller noe. han har jo unge. kanskje han er helgepappa og veldig opptatt? uff... dette er ikke gøy nei. men samtidig kiler det i magen. må slutte å sitte her å stirre på mobilen.
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #6 Skrevet 29. juli 2006 Er ofte jeg er borte fra telefonen lenger enn 50 minutter i hvertfall. Har ikke behov for å være tilgjengelig hele tiden, kanskje han har det likedan. Ellers så er det jo mange aktiviteter det ikke akkurat er vanlig å ha med seg mobilen på. Trene, middag, kino, ut en liten tur bare... Alternativene er mangel. Ta det med ro.
*Tigerlilja* Skrevet 29. juli 2006 #7 Skrevet 29. juli 2006 Ta det med ro, det kan hende han er redd for å drite seg ut i svaret... Hvis han ikke svarer iløpet av kveden er det heller ikke noen krise. Kan hende han ikke vil virke ivrig;)
Gjest Gjesta Skrevet 29. juli 2006 #8 Skrevet 29. juli 2006 Så spennende med kribling i magen da Si gjerne i fra hvis (når) du får svar..
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 30. juli 2006 #9 Skrevet 30. juli 2006 Har ikke hørt noe i fra han enda. Har heldigvis ikke ligget med han, så jeg er ikke dumpa pga et ons i allefall. hører jeg i fra han så er det greit, og hører jeg ingenting så er det også greit. skulle bare ønske han kunne si i fra hvis han ikke ville ha kontakt. han ga jo uttrykk for at han ville treffe meg igjen forrige gang vi tastet. han er tross alt voksen. jaja... livet går jo videre.
Gjest trådstarter igjen Skrevet 30. juli 2006 #10 Skrevet 30. juli 2006 jeg fikk svar. han har visst nok bare byttet nr. koselig svar fikk jeg også.
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2006 #13 Skrevet 30. juli 2006 Nei, så bra! Skal dere møtes igjen eller?
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #14 Skrevet 30. juli 2006 for 50 minutter siden sendte jeg melding til en gutt jeg møtte forrige helg. tastet litt med han da. sendte han en ny i dag. en ganske formell melding men at jeg husket han (kompliment). men jeg får ikke svar. dette er døfødt. ← Dette har jeg vært gjennom de siste fjorten dagene. Og da jeg fikk svar fra ham viste det seg at han ikke var interessert, men en useriøs bløff som trodde han kunne få meg til sengs... Så vet du det.. Jeg prøvde å sende ham mld om at jeg savnet ham, spurte ham om vi skulle finne på noe. Da jeg fikk svar, svarte han ikke på spørsmålene mine, men spurte heller meg: "Hva skjer? Hva gjør du?" Gjett om jeg ble sinna, jeg dumpa fyren. Her hadde jeg sittet og ventet på et lite kompliment fra ham, men han må tydeligvis ha en følelsesmessig forstoppelse. Gjør jo ikke meg noe, jeg er på flørtern igjen. Vet det er vanskelig når han ikke svarer, nå har jeg ikke lest hva de andre har skrevet, men si at du ikke gidder å sitte å vente på ham i evigheter, du vil ha et klart svar. Dersom han ikke gidder svare da, tror jeg du må (hardt å innse) gå videre. Da er han mest sannsynlig ikke noe å samle på. Håper du finner ut av dette.
Gjest Gjest Skrevet 30. juli 2006 #15 Skrevet 30. juli 2006 jeg fikk svar. han har visst nok bare byttet nr. koselig svar fikk jeg også. ← Å det er jo en helt gyldig grunn også!!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 31. juli 2006 #16 Skrevet 31. juli 2006 Nei, så bra! Skal dere møtes igjen eller? ← Ja. Vi skal møtes i neste uke. Og HAN spurte meg om det, tenk.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 31. juli 2006 #17 Skrevet 31. juli 2006 Dette har jeg vært gjennom de siste fjorten dagene. Og da jeg fikk svar fra ham viste det seg at han ikke var interessert, men en useriøs bløff som trodde han kunne få meg til sengs... Så vet du det.. Jeg prøvde å sende ham mld om at jeg savnet ham, spurte ham om vi skulle finne på noe. Da jeg fikk svar, svarte han ikke på spørsmålene mine, men spurte heller meg: "Hva skjer? Hva gjør du?" Gjett om jeg ble sinna, jeg dumpa fyren. Her hadde jeg sittet og ventet på et lite kompliment fra ham, men han må tydeligvis ha en følelsesmessig forstoppelse. Gjør jo ikke meg noe, jeg er på flørtern igjen. Vet det er vanskelig når han ikke svarer, nå har jeg ikke lest hva de andre har skrevet, men si at du ikke gidder å sitte å vente på ham i evigheter, du vil ha et klart svar. Dersom han ikke gidder svare da, tror jeg du må (hardt å innse) gå videre. Da er han mest sannsynlig ikke noe å samle på. Håper du finner ut av dette. ← Uff...dette hørtes ikke noe kjekt ut men hvis du leser i tråden så har han svart og det flere ganger. Håper dette går riktig veien. Får se nå hvordan møtet vårt blir fremover. Lykke til med flørten din.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #18 Skrevet 31. juli 2006 WOW! Hhaha, blir glad på dine vegne! Har man sett :) Så bra!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 31. juli 2006 #19 Skrevet 31. juli 2006 WOW! Hhaha, blir glad på dine vegne! Har man sett :) Så bra! ← Tusen takk. Hyggelig av deg. Gleder/gruer (sommerfugler i magen) meg til jeg møter han. Håper det blir bra. Jeg krysser fingrene.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #20 Skrevet 31. juli 2006 Tusen takk. Hyggelig av deg. Gleder/gruer (sommerfugler i magen) meg til jeg møter han. Håper det blir bra. Jeg krysser fingrene. ← haha, "krysser fingrene" "sommerfugler" Jeg kunne sagt det der selv Du må gjerne krysse fingrene for meg også Skal nok litt mer til for min del, men.. Kansje? Jeg skal ikke stoppe deg Det kommer til å gå bra! Ha det best!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå