Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #1 Del Skrevet 29. juli 2006 Har søkt en 60% stilling på SFO. Man jobber jo på morgenen fra 07 til........... og så fra kl .......... til kl 17. Jobber man da hele dagen men fri på formiddagen da ungene er på skolen? Noen er som kan oppklare dette for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 29. juli 2006 #2 Del Skrevet 29. juli 2006 Det er sikkert forskjellig fra sted til sted, så jeg synes du skal ringe arbeidsgiver og spørre. Det er ett av de spørsmålene som faktisk er grunn til å ringe og snakkke med arbeidsgiver før intervju Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 29. juli 2006 #3 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg har jobbet 50-60% på sfo dette skoleåret, og min timeplan var slik at jeg bare jobbet etter skoleslutt. Begynte alt fra kl 11, de dagene det var personal- og basemøter, til 13.15... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 29. juli 2006 #4 Del Skrevet 29. juli 2006 takk for svar!! Jeg skal studere men det er lite obligatorsik undervisning, så det spiller egentlig ingen stor rolle hvordan arb.tiden er, ble bare litt nyskjerrig Septima: Hvordan var lønna når du jobbet i den stillingsprosenten? Du må selvfølgelig ikke svare tar gjerne imot flere svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 29. juli 2006 #5 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg studerte også ved siden av, og det var ikke noe problem å kombinere, bare litt travelt i eksamenstida da... Jeg var lønnet som ufaglært assistent, som var rundt 105 kr timen tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #6 Del Skrevet 29. juli 2006 Har søkt en 60% stilling på SFO. Man jobber jo på morgenen fra 07 til........... og så fra kl .......... til kl 17. Jobber man da hele dagen men fri på formiddagen da ungene er på skolen? Noen er som kan oppklare dette for meg? ← Det kan f.eks. være fra halv 8 til halv 9 også på'n igjen kl 1 når de yngste klassene er ferdige med skoledagen. SFO stener vanligvis halv 5-5. Mang SFO ansatte deler tiden sin mellom SFO og assistentjobbing i klassene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 30. juli 2006 #7 Del Skrevet 30. juli 2006 Da jeg jobbet på SFO ble tiden mens ungene var på skolen brukt til å rydde, vaske, forberede måltider osv. Ikke noe fri, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 30. juli 2006 #8 Del Skrevet 30. juli 2006 Det kan f.eks. være fra halv 8 til halv 9 også på'n igjen kl 1 når de yngste klassene er ferdige med skoledagen. SFO stener vanligvis halv 5-5. Mang SFO ansatte deler tiden sin mellom SFO og assistentjobbing i klassene. ← Sånn gikk jeg og. Startet på jobb kl 8 også var det å gå som assistent for enkeltelver fram til skoledagen var over. Etter det var jeg på SFO fram til kl 4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 30. juli 2006 #9 Del Skrevet 30. juli 2006 På den sfo'en jeg jobbet på så var det bare de som også jobbet i skoletida som hadde timene på morgenen, da slapp vi som jobbet deltid og komme bare for en times tid...Men hos oss så er det de samme lokalene som blir brukt til skole og sfo, så å vaske og rydde der går ikke under skoletida...Måltidene er det kokken som forberedte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 30. juli 2006 #10 Del Skrevet 30. juli 2006 Tusen takk for alle svar!! Hadde vært greit å fått den jobben. Får bare krysse fingrene. Er ikke no assistentjobb ved siden av. Står ikke det i annonsen ihvertfall. Men hadde vært greit for meg å jobbet ettermiddagene. Hvor lange dager har man da?? Kan ikke bli mye lønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #11 Del Skrevet 30. juli 2006 Tusen takk for alle svar!! Hadde vært greit å fått den jobben. Får bare krysse fingrene. Er ikke no assistentjobb ved siden av. Står ikke det i annonsen ihvertfall. Men hadde vært greit for meg å jobbet ettermiddagene. Hvor lange dager har man da?? Kan ikke bli mye lønn? ← Da jeg jobbet kun SFO jobbet jeg mellom rundt halv ett til fire/halv fem. Fikk vel utbetalt rundt 5000 i måneden. Begynte etterhvert å jobbe i skoletiden også, da fikk jeg vel mellom ti og tolv utbetalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå