Susan Skrevet 20. mars 2002 #1 Del Skrevet 20. mars 2002 Hei. Jeg er 28 uker i dag. Jeg lurer på om det er skadelig for barnet om jeg ligger på magen. Blir barnet klemt. Jeg hadde en diskusjon med moren min og hun påstod att barnet blir klemt. Mens jeg mener at det ikke er så farlig.Jeg lå på magen med min forrige, ganske så sent ut i svangerskapet. Jeg får noen ganger sove bedre, hvis jeg ligger på magen. Så lenge det ikke gjør vondt. Så jeg lurer på hvem som har rett. Og hva som er riktig? PS: Håper ikke dette ble for rotete skrevet. Klem susan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freetime Skrevet 20. mars 2002 #2 Del Skrevet 20. mars 2002 Å ligge på magen har jeg aldri hørt skal være skadelig for fosteret...den ligger jo inni der med en masse vann rundt seg:) Har nå fått endel barn og det som stopper meg i å ligge på magen er nå at det er ubehagelig for meg. Er selv i uke 22 og har problem nå med mageleie-så lenge du klarer det så skal du nok ikke la det være For sikkerhets skyld skal du nok spørre jordmor,men hun vil sikkert ikke si noe annet Sov godt,klem fra Freetime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå