Gå til innhold

Han er lav!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kan ikke folk få lov å være slik som de er da?. Det er så mye fokus på dette med utseendet. Greit nok det faller seg naturlig at gutter og jenter neppe kunne falle for sirkus freaken eller dvergen på tivoli på 140cm. Men nå har det seg slik at de fleste norske menn ligger på rundt 170- 180 noen med ett par cm + og noen med ett par cm minus, og da pleier det jo stortsett ikke være store problemet med at man finner en som er for lav. De fleste jenter er jo ganske slanke, jeg går på en skole med 2000 elever og jeg har sett svært få uattraktive og feite damer. Samme med sykelig lave menn, jeg har ikke sett noen som er sykelig lave. En og annen kineser på 160 - 165, men blant norske menn er de fleste middelshøye/høye (altså 170 - 185 ca). Så hva er problemet? Man faller da for de man faller for, og det fins ingen fasitsvar på hvem som er rett og ikke.

Dere jenter som liker høye menn, plutselig en dag så kan derre treffe mr right one som alt stemmer med. La meg ta ett eksempel, jeg har en meget god venninne som egentlig likte høye menn med langt hår uten hår på brøstet. Plutselig en dag så fant hun mr right one og han var 2-3m lavere, klipte seg fordi han mistet håret og han veier noen kg for mye. Og hun greide faktisk å trosse sitt tenningsmønster fordi at han nettopp fikk henne til å føle seg "liten" og elsket enda han ikke var svære karen.

Så av den enkle konklusjon, det finnes håp for alle. Ingen av oss er dømt til ett liv i ensomhet, og noen leiter kanskje litt lenger enn andre. Men det fins håp for de fleste. folk som blir enker/enkemenn finner seg nye partnere, eldre og unge finner seg nye partnere. Den rette er ikke en rett person, men en av mange personer man kunne fungert godt sammen med slik jeg ser det:)

Endret av metalheart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...