Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #101 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har en tendens til å falle for relativt lave menn (rundt min egen høyde som er 1.70) - er de kompakte og trener litt i tillegg da skal det ikke mye til før Ida blir gele i knærne ← Hva, er 1,70 det vi kaller "relativt lave menn"? Hvilken kant av landet bor du på, he he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høy jente28 Skrevet 30. oktober 2006 #102 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hva, er 1,70 det vi kaller "relativt lave menn"? Hvilken kant av landet bor du på, he he. ← Synes nesten 1,70 blir litt høyt jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 30. oktober 2006 #103 Del Skrevet 30. oktober 2006 Å, pytt, med de flotte ridepiskene som er å få tak i, blir det nok du som piper av fryd på alle fire uten mulighet til å reise deg opp. Den lille mannen behøver ikke pipe en lyd og etter noen runder tror du nok han er en gigant. ← Pisk? Harriett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #104 Del Skrevet 30. oktober 2006 Mannfolk under 175 er ikke ekte mannfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #105 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kan ikke respektere en mann som er like høy som meg ?? Hvis respekten man har for mennesker er basert på hvordan de ser ut har man misforstått noe meget viktig.. Greit nok av vår godeste Moder Jord laget "kvinnen liten og smidig" og "mannen stor og sterk", men begge skal da ha like mye respekt for det... også de som faller utenfor dette evt idealet. Og til du som mente høye kvinner som faller for lavere menn er styrt av morsfølelser.. du skremmer meg litt. Folk er som de er. Ikke alle kan tenne på alle, men respekt er noe som bør gå på personlighet, ikke utsende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #106 Del Skrevet 31. oktober 2006 Veldig enig med sistnevnte: respekt for et annet menneske har ikke noe med høyde å gjøre! Derimot må det være helt stuerent for en kvinne å si at hun ikke tenner på, eller vil være kjæreste/elsker med en mann som er lavere enn det hun selv er! Mange kvinner liker å føle at mannen er den store og sterke, også fysisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liskat Skrevet 31. oktober 2006 #107 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hjelpes meg... Nå var det ikke snakk om den 'vanlige' respekten man gir alle mennesker! Jeg behandler da folk på en ordentlig måte uavhengig av høyde og slikt. Det er snakk om en litt annen type 'respekt' her, og det går nok mer på at jeg må ha en kar som er litt høyere enn meg. Forøvrig er ikke respekt noe jeg gir automatisk til alle og enhver, en viss basic respekt er der så klart, men ordentlig respekt er noe man fortjener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #108 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg slenger meg på den overfladiske gruppa her. JA TIL HØYERE MENN ENN OSS SELV. Han må være høyere enn meg ja. Jeg er 165 og han burde være 175 og oppover. Aller helst burde det begynne på 180. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #109 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg slenger meg på den overfladiske gruppa her. JA TIL HØYERE MENN ENN OSS SELV. Han må være høyere enn meg ja. Jeg er 165 og han burde være 175 og oppover. Aller helst burde det begynne på 180. ← :enig_anim: :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #110 Del Skrevet 4. november 2006 :enig_anim: :rosasmil: ← Slenger meg på jeg også Selv er jeg over 180 cm og du hadde vært altfor lav for meg. Mye mer sexy med ei høy jente enn ei lita på under 170 cm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. november 2006 #111 Del Skrevet 4. november 2006 JA til høye menn, som er ekte menn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 5. november 2006 #112 Del Skrevet 5. november 2006 JA til høye menn, som er ekte menn! ← Så lave menn er uekte menn? Er det virkelig mulig? Ler så jeg griner :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #113 Del Skrevet 5. november 2006 Så lave menn er uekte menn? Er det virkelig mulig? Ler så jeg griner :S ← Jeg og. Snakk om å generalisere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #114 Del Skrevet 5. november 2006 Selv er jeg over 180 cm og du hadde vært altfor lav for meg. Mye mer sexy med ei høy jente enn ei lita på under 170 cm. ← Slenger meg også på denne. Er 184 cm, og synes jenter under 170 er en smule turn-off. Jenter under 170 som krever at mannen er minst 180 virker mer formet av den utbredte 180-klisjéen enn av hva fornuften burde tilsi ... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 6. november 2006 #115 Del Skrevet 6. november 2006 hadde aldri trodd denne tråden ville leve så lenge... men seriøst... selv om jeg er under 170 og vil ha en mann som er over 180 så har jeg da ingenting imot gutter som er lavere en dette. hele greia går for min del på tenningsmønster og det klarer jeg dessverre ikke å endre på da dette ikke er noe jeg har valgt selv. lave gutter er flotte helt til det kommer til det seksuelle, da stopper det for min del. det som er så flott er at folk heldigvis er forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devin Skrevet 8. november 2006 #116 Del Skrevet 8. november 2006 hadde aldri trodd denne tråden ville leve så lenge... men seriøst... selv om jeg er under 170 og vil ha en mann som er over 180 så har jeg da ingenting imot gutter som er lavere en dette. hele greia går for min del på tenningsmønster og det klarer jeg dessverre ikke å endre på da dette ikke er noe jeg har valgt selv. lave gutter er flotte helt til det kommer til det seksuelle, da stopper det for min del. det som er så flott er at folk heldigvis er forskjellige ← Jeg tror mange synes det er litt merkelig at tenningsmønsteret skal styres av noen cm. Jeg kan forsåvidt forstå jenter som er på utkikk etter høyere gutter og sånn, men når gutten da først er høyere. Så må han være høyere med x antall cm? For meg høres det litt merkelig, men som sagt hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 9. november 2006 #117 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg tror mange synes det er litt merkelig at tenningsmønsteret skal styres av noen cm. Jeg kan forsåvidt forstå jenter som er på utkikk etter høyere gutter og sånn, men når gutten da først er høyere. Så må han være høyere med x antall cm? For meg høres det litt merkelig, men som sagt hver sin smak. ← ser poenget ditt men sånn er det bare tror mye av dette går på instinkt egentlig jeg... høy maskulin mann = større sjanse for god "flokkbeskytter/matsamler". mener de har forsket på dette og kom frem til at instinktivt så ville kvinner valgt en høy maskulin mann til å bli gravid med for deretter å finne en mykere mer stabil mann til å ha familieliv med. den maskuline tiltrekker visstnok kvinner pga at han utstråler gode gener. dette blir jo forskning på totalt instinkt/primalnivå men jeg ser en viss logikk i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #118 Del Skrevet 9. november 2006 ser poenget ditt men sånn er det bare tror mye av dette går på instinkt egentlig jeg... høy maskulin mann = større sjanse for god "flokkbeskytter/matsamler". mener de har forsket på dette og kom frem til at instinktivt så ville kvinner valgt en høy maskulin mann til å bli gravid med for deretter å finne en mykere mer stabil mann til å ha familieliv med. den maskuline tiltrekker visstnok kvinner pga at han utstråler gode gener. dette blir jo forskning på totalt instinkt/primalnivå men jeg ser en viss logikk i det. ← Ja, det tror jeg stemmer! Høye menn ser i større grad ut til å kunne være mann og virke litt beskyttende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BayliZ Skrevet 9. november 2006 #119 Del Skrevet 9. november 2006 Var tidligere samboer i 5 år med en mann som var ca. 10 ca, lavere enn meg. Gikk fint for vår del, andre syntes det så dumt ut, men dem om det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #120 Del Skrevet 9. november 2006 Var tidligere samboer i 5 år med en mann som var ca. 10 ca, lavere enn meg. Gikk fint for vår del, andre syntes det så dumt ut, men dem om det :-) ← Jeg synes det ser dumt ut når mannen er lavere enn damen. Det er ikke normalt eller naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå