Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #81 Skrevet 14. oktober 2006 Makan til hysterisk "NEI jeg er ikke dverg" Det vet vi da. Han jeg er med nå er jo 1.70 rundt der. Han er ikke høy, men han er HØYERE enn meg. Han jeg nevnte var 1.55. ← hehe, jeg siktet ikke til deg der;) jeg siktet til en annen jente fra et annet innlegg som påstår at mannfolk på 170 - 175 er å regne som dverger.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 14. oktober 2006 #82 Skrevet 14. oktober 2006 (endret) Ah, beklager! Så ikke det her, jeg. Nei, da bør de ta en titt på anatomien på dvergene og passe på hva de sier om andre. Ikke engang han 1.55gutten kan kalles dverg, selv om det frister en smule. Endret 14. oktober 2006 av Ferskvannsblekksprut
Liskat Skrevet 14. oktober 2006 #83 Skrevet 14. oktober 2006 Dverg blir nok feil. Men jeg kaller små gutter for 'liten gnom' i mitt eget hode. Men jeg sier det ikke høyt, da :-P
Gjest Fyren Skrevet 14. oktober 2006 #85 Skrevet 14. oktober 2006 Little people ← nettopp, jeg var 1.50 i 8 klasse og jeg er glad for at jeg vokste 20 cm til. Er jo faktisk ganske mange menn som er 170 - 175. Så det er nok ikke noe unormal høyde. Når noen mener liten så vil jeg nok si 1.65 og lavere. snn 160-165 vil jeg vel kalde bøtteknott siden da er jo gutten faktisk lavere enn en del jenter og. De fleste jenter jeg har truffet er vel ca 1.65-1.70 rundt der:) Så det har vært små problemer igrunnen.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 15. oktober 2006 #86 Skrevet 15. oktober 2006 (endret) legg til utseende: Øynene til han elijah wood. Vi har jaggu en hobbit her! ← Hmm, han her høres litt kjent ut. :-D Snakket du med ham på blink før du traff ham? Endret 15. oktober 2006 av Ylva Virvla
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #87 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg klarer ikke helt å respektere menn som er like lave, eller lavere, enn meg... ← Jøss Er det virkelig sant at du ikke repsekterer mennesker under en viss høyde?
Liskat Skrevet 16. oktober 2006 #88 Skrevet 16. oktober 2006 Jøss Er det virkelig sant at du ikke repsekterer mennesker under en viss høyde? ← Det er ikke det at jeg ikke respekterer dem. Jeg respekterer dem så lenge det er snakk om venner. Men jeg klarer ikke helt å respektere en så lav mann som legger an på meg. Jeg vet ikke hvorfor, det er ikke stygt ment.
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #89 Skrevet 16. oktober 2006 Selv er jeg så høy at jeg hverken kan eller vil avskrive alle menn som er lavere enn meg. Jeg er selvfølgelig klar over at det finnes menn som ikke er interessert nettopp fordi jeg er så lang (183 cm). Var i mange år sammen med en kar som var minst 10 cm lavere, det gikk helt utmerket og grunnen til at det ble slutt hadde ikke noe med høyden å gjøre. Er du så heldig at du har funnet en bra person er mitt soleklare råd å gi f i høyden.
Gjest Høy jente28 Skrevet 16. oktober 2006 #90 Skrevet 16. oktober 2006 Selv er jeg så høy at jeg hverken kan eller vil avskrive alle menn som er lavere enn meg. Jeg er selvfølgelig klar over at det finnes menn som ikke er interessert nettopp fordi jeg er så lang (183 cm). Var i mange år sammen med en kar som var minst 10 cm lavere, det gikk helt utmerket og grunnen til at det ble slutt hadde ikke noe med høyden å gjøre. Er du så heldig at du har funnet en bra person er mitt soleklare råd å gi f i høyden. ← Å gud så deilig at det er flere jenter som gir f i høyden
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #91 Skrevet 17. oktober 2006 Dette er en helt ny situasjon for meg! Har vært single i lange perioder jeg altså, men har også hatt samboer og en del kjærester/småromanser på gang gjennom årene. Alle gutta og mennene har alltid vært høyere enn meg og jeg har trivdes godt med det. Nå har jeg plutselig møtt en mann jeg liker som er minst 5 cm lavere enn meg. Jeg synes det er skikkelig merkelig! Han er helt toppers på alle måter, men jeg kan ikke se for meg hvordan kan kysse osv. Mulig det høres overfladisk og forfengelig ut, men det er vel ikke all menn som klarer å føle seg som menn hvis de er lavere enn dama? Se bare på Märtha og Ari, Ari går jo i høyhelte sko for å være litt høyere enn sin kone...Må jo være en grunn til det? Hva synes menn og kvinner her? (Og vær så snill...ikke strofen om at "det er det indre som teller, bla, bla"...) ← tror du egentlig har helt andre problemer enn høyden hans. ja dette blir nok skumle greier. Tror dere bør ta en legetime. Kan jo alltids strekke litt på bena han inne på Sophies Minde, så kan de banke vett i hue på deg
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #92 Skrevet 17. oktober 2006 Det er ikke det at jeg ikke respekterer dem. Jeg respekterer dem så lenge det er snakk om venner. Men jeg klarer ikke helt å respektere en så lav mann som legger an på meg. Jeg vet ikke hvorfor, det er ikke stygt ment. ← Det er kanskje ikke stygt ment, men konsekvensene synes jeg er temmelig stygge. Holdningen din også.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 17. oktober 2006 #93 Skrevet 17. oktober 2006 Det er kanskje ikke stygt ment, men konsekvensene synes jeg er temmelig stygge. Holdningen din også. ← Jenta må vel få bestemme sin egen smak da?
Liskat Skrevet 17. oktober 2006 #94 Skrevet 17. oktober 2006 Det er kanskje ikke stygt ment, men konsekvensene synes jeg er temmelig stygge. Holdningen din også. ← Hvilke konsekvenser? Jeg forteller da ikke en lav mann at jeg ikke liker han pga høyden! Siden vi først er igang, så liker jeg ikke blonde menn heller. Jeg har blonde venner og lave venner, so far so good, jeg blir bare ikke interessert i noe mer med dem. Så vidt jeg kan se så har det null konsekvenser utenom det at jeg begrenser sjekkemarkedet litt. Kanskje går jeg glipp av en og annen grei kar, kanskje finner jeg enda en god kamerat det ikke blir noe mer med, men jeg har ingen problemer med det selv. Og det er litt drøyt å uttale seg om holdningen min ut fra noen korte innlegg på et nettforum. Jeg innrømmer mer enn gjerne at jeg ikke er perfekt eller politisk korrekt, men så har jeg heller ingen mål om å være det.
Gjest squeeky Skrevet 17. oktober 2006 #95 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg kunne som sagt heller ikke vært sammen med som er lavere enn meg....ikke at jeg har noe imot dem. Men alt er jo smak og behag...jeg liker høye menn(over 1,80), velbygd, helst mørkt hår og god farge(liker ikke bleikinger)... Det er meg...
ida_ Skrevet 20. oktober 2006 #96 Skrevet 20. oktober 2006 Jeg har en tendens til å falle for relativt lave menn (rundt min egen høyde som er 1.70) - er de kompakte og trener litt i tillegg da skal det ikke mye til før Ida blir gele i knærne
Gjest Liten kvinne Skrevet 22. oktober 2006 #97 Skrevet 22. oktober 2006 instinktivt så er jeg faktisk enig i dette utsagnet... og kall meg overfladisk men jeg kunne aldri hatt et forhold til en som er lavere en meg, ikke seksuellt en gang. ← HELT ENIG!!! Jeg er ganske lav selv (158cm), så stort sett er det ikke et problem at gutta er lavere enn meg. Tror igrunnen det aldri har skjedd. Men var en gang på date med en som bare var ca 5cm høyere enn meg. Hadde en helt hyggelig kveld. Men spesielt da vi sa hade og skulle gi hverandre en klem, merket jeg at jeg kunne aldri kysse denne mannen. Instinktivt pga høyden hans, men sansynligvis var det magefølelsen som var feil på mer generelt grunnlag. Uansett: Det indre teller! Absolutt! Men ikke bare det indre.. Uten fysisk tiltrekning er et kjæresteforhold helt umulig for min del. Og noen ganger er det høyden det handler om.
Gjest m41 Skrevet 26. oktober 2006 #98 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har ingenting imot menn på 1.70! Jeg snakker om de som er lavere enn det, sånn lavere enn 1.65 ca. Jeg bare klarer ikke å respektere dem (merk: som partner, har ikke noe imot dem som venner, altså!)... *grøsse* ← Bra at du ikke er en gjennomsnittlig høy mann da. For da hadde du hatt lite respekt for de fleste kvinner...
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #99 Skrevet 26. oktober 2006 Hmmmmm. Hundehalsbånd blir litt mye for megJeg vil nå bare bli mishandlet som menneske, ikke som en hund Og ikke av en som er lavere enn meg, det blir dessverre bare latterlig der han står og piper Neeed pååå kneee ← Å, pytt, med de flotte ridepiskene som er å få tak i, blir det nok du som piper av fryd på alle fire uten mulighet til å reise deg opp. Den lille mannen behøver ikke pipe en lyd og etter noen runder tror du nok han er en gigant.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #100 Skrevet 26. oktober 2006 Jenta må vel få bestemme sin egen smak da? ← Joda, men må hun også bestemme måten hun presenterer den på uten å få klare tilbakemeldinger om at hun kanskje går over streken med sine uttalelser?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå