Gå til innhold

Han er lav!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Når jeg ser par hvor jenta er høyere enn gutten tenker jeg ikke noe stygt om dem. Men det funker ikke for meg selv, følte meg (1.60) som en barnevakt for en jeg var ute med (1.55).

High pitched var han også, og jeg tenner ikke på slikt. Det er jo en fordel å tenne på fyren?

"high pitched" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg bare 163 høy da, men jeg har vært sammen med gutter like høye og en 5 cm lavere. Går helt bra det.

Og klining og sånn er mye enklere med en som er 5 cm lavere enn deg, enn en som er mye høyere. Har og vært sammen med mann på ca 2 m og bredskuldra, var ikke enkelt og kline stående der. Leie hverandre i hendene er heller ikke lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"high pitched" ?

Pipestemme. Og ja, det er grusomme greier, virkelig lite attraktivt hos en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg lettere blir tiltrukket av gutter som er høyere enn meg. Det er vel instingtet som slår til. Vil ha en mann som kan passe på meg og beskytte meg... ;) Men når det er sagt så hadde jeg ikke brydd meg en dritt om høyden til mannen dersom jeg var forelsket i en lavere mann. Hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest metalheart
Plutselig følte jeg meg ikke så overflatisk og råtten likevel! :D Puh!

hehe vi alle har vel prefferenser. Selv som mann ville jeg erklært en mann på 160 med pipestemme og som veide 45 kg som pingle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høy jente28
hehe vi alle har vel prefferenser. Selv som mann ville jeg erklært en mann på 160 med pipestemme og som veide 45 kg som pingle.

Husk at det finnes menn på 160 og 45 kg, med mørke stemmer og som t.o.m. er godt "utstyrt" da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en helt ny situasjon for meg! Har vært single i lange perioder jeg altså, men har også hatt samboer og en del kjærester/småromanser på gang gjennom årene. Alle gutta og mennene har alltid vært høyere enn meg og jeg har trivdes godt med det.

Nå har jeg plutselig møtt en mann jeg liker som er minst 5 cm lavere enn meg. Jeg synes det er skikkelig merkelig!  :forvirret: Han er helt toppers på alle måter, men jeg kan ikke se for meg hvordan kan kysse osv. :sjenert:

Mulig det høres overfladisk og forfengelig ut, men det er vel ikke all menn som klarer å føle seg som menn hvis de er lavere enn dama?

Se bare på Märtha og Ari, Ari går jo i høyhelte sko for å være litt høyere enn sin kone...Må jo være en grunn til det? Hva synes menn og kvinner her?

(Og vær så snill...ikke strofen om at "det er det indre som teller, bla, bla"...)

Tja, Napoleon var jo bare rundt 1,50 i høyden, han. Tror ikke han hadde så mye problemer med å få seg damer - og det var sikkert nok av dem som ville ha ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser par hvor jenta er høyere enn gutten tenker jeg ikke noe stygt om dem. Men det funker ikke for meg selv, følte meg (1.60) som en barnevakt for en jeg var ute med (1.55).

High pitched var han også, og jeg tenner ikke på slikt. Det er jo en fordel å tenne på fyren?

Hva med at gutten som er lavere enn deg kommanderer deg ned på alle fire og nekter deg å reise deg opp, setter på deg hundehalsbånd og leier deg rundt. Da kan du i alle fall ikke klage på høyden. Tenner du da? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Hmmmmm. Hundehalsbånd blir litt mye for megJeg vil nå bare bli mishandlet som menneske, ikke som en hund :ler: Og ikke av en som er lavere enn meg, det blir dessverre bare latterlig der han står og piper Neeed pååå kneee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer ikke helt å respektere menn som er like lave, eller lavere, enn meg...

Men jeg er bare 1,58, så det er kanskje ikke så rart. Han bør være nærmere et hode høyere enn meg, i alle fall.

Jeg rotet en gang med en som var ca like høy som meg, og det funket ikke noe særlig, jeg vil ikke være med noen som får meg til å føle meg stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke helt å respektere menn som er like lave, eller lavere, enn meg...

Men jeg er bare 1,58, så det er kanskje ikke så rart. Han bør være nærmere et hode høyere enn meg, i alle fall.

Jeg rotet en gang med en som var ca like høy som meg, og det funket ikke noe særlig, jeg vil ikke være med noen som får meg til å føle meg stor!

hva klager egentlig små jenter over når gutten er 170+? når dama er f.eks 1.55 og gutten 1.70 så er han jo nærmere et hode høyere enn dem. Hadde dama vært 1.80 og sutra over at fyren er lav så hadde det vært noe annet. Men burde det ikke holdt for dere at gutten av det faktum er høyere enn dere?.

Jeg er bare 170 (og NEI jeg er ikke dverg, for å være dverg må man være 1.50 eller lavere). Ikke er jeg pinglete, ikke har jeg pipestemme og jeg er faktisk ikke skrapa tynn (slank og velbygd faktisk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva klager egentlig små jenter over når gutten er 170+? når dama er f.eks 1.55 og gutten 1.70 så er han jo nærmere et hode høyere enn dem. Hadde dama vært 1.80 og sutra over at fyren er lav så hadde det vært noe annet. Men burde det ikke holdt for dere at gutten av det faktum er høyere enn dere?.

Jeg er bare 170 (og NEI jeg er ikke dverg, for å være dverg må man være 1.50 eller lavere). Ikke er jeg pinglete, ikke har jeg pipestemme og jeg er faktisk ikke skrapa tynn (slank og velbygd faktisk).

Jeg har ingenting imot menn på 1.70! Jeg snakker om de som er lavere enn det, sånn lavere enn 1.65 ca. Jeg bare klarer ikke å respektere dem (merk: som partner, har ikke noe imot dem som venner, altså!)... *grøsse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Makan til hysterisk :overrasket: "NEI jeg er ikke dverg" Det vet vi da. Han jeg er med nå er jo 1.70 rundt der. Han er ikke høy, men han er HØYERE enn meg.

Han jeg nevnte var 1.55.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...