Gjest Fjellsippa Skrevet 15. september 2006 #21 Del Skrevet 15. september 2006 Mitt forslag er at du finner en som er høyere enn deg, og lar oss dverghøns beholde de små trivelige mennene. :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #22 Del Skrevet 15. september 2006 Tja, godt forslag det siste der i grunnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 15. september 2006 #23 Del Skrevet 15. september 2006 (endret) Lave kvinner ftw! Endret 15. september 2006 av Cognizance Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #24 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg er nesten 1,80 høy og synes mange menn som er lavere enn meg er råsexye. Særlig dersom de er litt "kompakte". Utstråler de i tillegg selvtillit, har de min gunst umiddelbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #25 Del Skrevet 15. september 2006 Lave kvinner ftw! ← f u c k t h e w o r s t ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 15. september 2006 #26 Del Skrevet 15. september 2006 f u c k t h e w o r s t ? ← Bare det er trangt. Kansje du er velkommen du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 15. september 2006 #27 Del Skrevet 15. september 2006 Lave kvinner ftw! ← Fuck the world..... Ja det kan vi vel alltids gjøre. Synd at det ikke blir noe på dere andre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #28 Del Skrevet 15. september 2006 Bare det er trangt. Kansje du er velkommen du også ← Da må jeg sannelig knipe litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 15. september 2006 #29 Del Skrevet 15. september 2006 Kniping ftw! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjellsippa Skrevet 15. september 2006 #30 Del Skrevet 15. september 2006 Knipe? ... ikke nødvendig for oss dverghøns. Alt står i forhold til høyden, så det er trangt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2006 #31 Del Skrevet 15. september 2006 Mens vi høye, sannsynlige drømmekvinner for C, må knipe etter å ha født en to, tre barn. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høy jente28 Skrevet 22. september 2006 #32 Del Skrevet 22. september 2006 Skjønner ikke hva som er galt med "motsatt" høydeforskjell? HAr en tynn og liten type på 162 og jeg er 184 og jeg går gjerne med høye heler Sikkert mange som ser rart på oss, men vi er så sikre på hverandre at det ikke bryr oss i det hele tatt. Ikke bare er jeg høyere enn ham, men mye bredere også! Mye søtere med en liten og lett fyr enn en som er stor og tung og tar mye plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #33 Del Skrevet 22. september 2006 Skjønner ikke hva som er galt med "motsatt" høydeforskjell? HAr en tynn og liten type på 162 og jeg er 184 og jeg går gjerne med høye heler Sikkert mange som ser rart på oss, men vi er så sikre på hverandre at det ikke bryr oss i det hele tatt. Ikke bare er jeg høyere enn ham, men mye bredere også! Mye søtere med en liten og lett fyr enn en som er stor og tung og tar mye plass ← For meg blir det veldig feil. Jeg er en av de som synes feil og motsatt høydeforskjell er svært upassende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2006 #34 Del Skrevet 22. september 2006 For meg blir det veldig feil. Jeg er en av de som synes feil og motsatt høydeforskjell er svært upassende. ← Hva er passende høydeforskjell da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Top Gun Skrevet 23. september 2006 #35 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Jeg har datet et par gutter som har vært på høyde med meg selv, og vil si at det kommer faktisk helt an på sjøltilliten til gutten. Fra han ene var første kommentar "Åj, du var høy!" (da jeg kom i høyhælte sko) - og han hadde opplagt problemer med å ikke rage over meg i terrenget. Han andre syntes det var helt OK, og at jeg var dødsherlig på stiletthælene mine. ← Hvor høy er du egentlig? Selv er jeg 1.95 og har enda til gode å se en kvinne som er høyere enn meg selv. Synets rundt 1.85 eller slikt på jenter er herlig. Endret 23. september 2006 av Top Gun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Høy jente28 Skrevet 25. september 2006 #36 Del Skrevet 25. september 2006 For meg blir det veldig feil. Jeg er en av de som synes feil og motsatt høydeforskjell er svært upassende. ← Vel, nå er det heldigvis ingen fasit om hva som er "riktig" eller "feil" høydeforskjell. Det virker som om høye menn er redde for en høy, sterk kvinne og ikke vil godta at faktisk kvinner og jenter ofte kan være høyere og sterkere enn gutta. Har aldri hatt en så god og herlig kjæreste som jeg nå har. Mye moro en kan ha når det er såpass stor fysisk forskjell som det er i vårt forhold Kan aldri tenke meg å ha noen større type igjen, han er helt perfekt, liten og lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scapa Skrevet 25. september 2006 #37 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Enig med "høy jente" Glad det ikke finnes noen fasit . Jeg er 1.65 - og har til nå utelukkende¨blitt betatt av menn ti cm eller mer høyere enn meg. (Og med "nok" antall kilo på kroppen....)Det har jo bare med hva JEG liker og ikke å gjøre!! (Les:hva en selv synes er attraktivt) Endret 25. september 2006 av FDiba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest squeeky Skrevet 27. september 2006 #38 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg er litt gammeldags der...for at jeg skal bli tiltrukket så må han være høyere og bredere enn meg...kunne fysisk aldri falt for en som er lavere og tynnere enn meg...jeg vil være den nette damen med den mandige typen, ikke være den mandige damen med den nette typen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest graceland Skrevet 27. september 2006 #39 Del Skrevet 27. september 2006 Det går vel bra? 5 cm er jo ikke så mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2006 #40 Del Skrevet 28. september 2006 Ganske fasinerende at noen faktisk kaller det svært upassende med høydeforskjell "feil vei". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå