Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Man merker vel ikke så mye til 5 cm høydeforskjell når man ligger...???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Man merker vel ikke så mye til 5 cm høydeforskjell når man ligger...???

he he, men det er jo litt kjipt å tilbringe hele livet i horisontal stillig og ;)

Skrevet
he he, men det er jo litt kjipt å tilbringe hele livet i horisontal stillig og ;)

Nett opp!

Skrevet
Nett opp!

Jeg er endel høyere enn typen min og har ingen problemer med det. Er sikkert ikke mange jenter som synes det, men føler meg sexy når typen min må stå på tå for å nå haken min.:) Går ofte i heler og da blir det bøy-i-knærene-kyss :ler:

Skrevet (endret)

Er dette virkelig noe å fokusere på /diskutere?. ekte menn er over 175?. Da kan jeg bare påpeke at jeg ver 170cm (eller 169,8) for å være eksakt i militæret og er kanskje vokst ett par cm innen den tid. Men so what? Jeg er under 175 og vil derfor ikke kaldes mannfolk?. TAKK FOR DEN DA!

Jeg har faktisk banket opp den klassiske høye mannen i gata før og hvis jeg må ty til selvforsvar gjør jeg det igjen. Så man skal ikke undervurdere folk for å ikke være ann. Jeg vet om en gutt på 162 som har den rålekre dama. Han er en muskelbunt og trener skikkelig. Jeg tror fler jenter er redd for en pinglete mann enn en lav mann.

Ergo, folk har sine prefferanser, men ser bort fra disse den dagen de virkelig faller for ett menneske.

bare fordi jeg ligger 3-5 cm unna å være "ekte mann" så må jeg herved påpeke at en sterk fyr med fungerende penis og som står på sine egne krav er ett intetkjønn av de obskure dimensjoner. TAKK! "nå veit jeg virkelig at jeg skal gå i hi fordi jeg får ikke damer" NOT.

Get a life og det finnes da maken til grenser for hvor oppslukt man skal være oppi noe slikt. Jeg har hatt damer på 175 og damer på 160 før.

Endret av metalheart
Skrevet

Metalheart: Det er ikke alle i denne diskusjonen som mener at man må være over 175 for å være mann. ;) Ikke ta det personlig er du snill. Det blir jo omtrent som å si at en dame MÅ ha store pupper, MÅ være blond etc.

Skrevet
Metalheart: Det er ikke alle i denne diskusjonen som mener at man må være over 175 for å være mann. ;) Ikke ta det personlig er du snill. Det blir jo omtrent som å si at en dame MÅ ha store pupper, MÅ være blond etc.

nei nei så klart ikke:). men dette var til de som var aller mest korttenkt.

Gjest Gjest_Nonstop_82_*
Skrevet

Herregud, her var det mye rare kommentarer...

Selv er jeg frodig og ikke spesielt høy, og kjæresten mi ner akkurat like høy (eller liten) Føler meg veldig stor ved siden av han og spesielt med høye hæler. Men ellers er alt helt topp! Denne høydeforskjellen er rett og slett bare en tilvenningssak og det er jentas problem! Og det er jo typisk oss jenter å lage problemer ut av ting som ikke er noe problem.... Deal with it! ;)

Skrevet
Herregud, her var det mye rare kommentarer...

Selv er jeg frodig og ikke spesielt høy, og kjæresten mi ner akkurat like høy (eller liten) Føler meg veldig stor ved siden av han og spesielt med høye hæler. Men ellers er alt helt topp! Denne høydeforskjellen er rett og slett bare en tilvenningssak og det er jentas problem! Og det er jo typisk oss jenter å lage problemer ut av ting som ikke er noe problem.... Deal with it!  ;)

sorry... funker ikke når den seksuelle tenningen ikke er tilstede... blir som å ligge i senga med broren min.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet
Er dette virkelig noe å fokusere på /diskutere?. ekte menn er over 175?. Da kan jeg bare påpeke at jeg ver 170cm (eller 169,8) for å være eksakt i militæret og er kanskje vokst ett par cm innen den tid. Men so what? Jeg er under 175 og vil derfor ikke kaldes mannfolk?. TAKK FOR DEN DA!

Jeg har faktisk banket opp den klassiske høye mannen i gata før og hvis jeg må ty til selvforsvar gjør jeg det igjen. Så man skal ikke undervurdere folk for å ikke være ann. Jeg vet om en gutt på 162 som har den rålekre dama. Han er en muskelbunt og trener skikkelig. Jeg tror fler jenter er redd for en pinglete mann enn en lav mann.

Ergo, folk har sine prefferanser, men ser bort fra disse den dagen de virkelig faller for ett menneske.

bare fordi jeg ligger 3-5 cm unna å være "ekte mann" så må jeg herved påpeke at en sterk fyr med fungerende penis og som står på sine egne krav er ett intetkjønn av de obskure dimensjoner. TAKK! "nå veit jeg virkelig at jeg skal gå i hi fordi jeg får ikke damer" NOT.

Get a life og det finnes da maken til grenser for hvor oppslukt man skal være oppi noe slikt. Jeg har hatt damer på 175 og damer på 160 før.

Pinglete menn er MYE bedre enn overtrente! Ser ut som de ikke har annet å gjøre enn å flexe musklene sine på studio dagen lang. Men det er mine fordommer.

Hvorfor skryter du av å ha banket folk forresten? Virker ganske primitivt.

Skrevet
Pinglete menn er MYE bedre enn overtrente! Ser ut som de ikke har annet å gjøre enn å flexe musklene sine på studio dagen lang. Men det er mine fordommer.

Hvorfor skryter du av å ha banket folk forresten? Virker ganske primitivt.

:Nikke:

Skrevet
sorry... funker ikke når den seksuelle tenningen ikke er tilstede... blir som å ligge i senga med broren min.

Det er jo hva du spesifikt tenner på. Det kan jo godt være at trådstarter har det helt fint med vedkommende selv om han er lav, men at det bare er en uvant situasjon, hvilket jeg godt kan forstå.

Hva hver og en av oss tenner på seksuelt er vel egentlig ikke spesielt relevant?

Skrevet
Det er jo hva du spesifikt tenner på. Det kan jo godt være at trådstarter har det helt fint med vedkommende selv om han er lav, men at det bare er en uvant situasjon, hvilket jeg godt kan forstå.

Hva hver og en av oss tenner på seksuelt er vel egentlig ikke spesielt relevant?

nå har tråden utviklet seg videre til et generellt spørsmål, derfor svarte jeg som jeg gjorde.

Skrevet
nå har tråden utviklet seg videre til et generellt spørsmål, derfor svarte jeg som jeg gjorde.

Oki! :)

Skrevet
Jeg er endel høyere enn typen min og har ingen problemer med det. Er sikkert ikke mange jenter som synes det, men føler meg sexy når typen min må stå på tå for å nå haken min.:)  Går ofte i heler og da blir det bøy-i-knærene-kyss :ler:

:overrasket: Kan ikke forstå at det går bra...

Hvis jeg går ved siden av en mann som er et hode lavere enn meg, kunne jeg aldri falle for ham! Det strider i mot naturprinsippene om at mannen skal være større, sterkere og noe beskyttende overfor kvinnen han er sammen med.

Altså å være i lag med en mann som er et hode lavere enn en selv...er som å gå med en sønn, bror eller at man føler man er støttekontakt. Sorry...

Gjest Gjest_metalheart_*
Skrevet
:overrasket: Kan ikke forstå at det går bra...

Hvis jeg går ved siden av en mann som er et hode lavere enn meg, kunne jeg aldri falle for ham! Det strider i mot naturprinsippene om at mannen skal være større, sterkere og noe beskyttende overfor kvinnen han er sammen med.

Altså å være i lag med en mann som er et hode lavere enn en selv...er som å gå med en sønn, bror eller at man føler man er støttekontakt. Sorry...

JEg skryter ikke av å ha banket folk, men jeg påpeker bare at man skal ikke annse "lave" menn som mindre beskyttelsesdyktige.

er forskjell på å være i form enn å være en boler som er breiere enn han er høy. Jeg er bare så lei alt dette fokuset. Naturlover? drit nå i disse fordømte lovene.

Skrevet
JEg skryter ikke av å ha banket folk, men jeg påpeker bare at man skal ikke annse "lave" menn som mindre beskyttelsesdyktige.

er forskjell på å være i form enn å være en boler som er breiere enn han er høy. Jeg er bare så lei alt dette fokuset. Naturlover? drit nå i disse fordømte lovene.

:overrasket: Ja ha? Vel, mange jenter/kvinner elsker følelsen av å ha større, høyere og sterkere menn de kan sitte i armkroken til og som de kan gå beskyttet gjennom livet med - det er ikke bare å overse akkurat...!

Skrevet

Ja, og vi menn vil ha nette feminene damer med en viss hofte-rumpe ratio uten cellulitter. Ikke bare å overse det heller tenk!

Utrolig vanskelig å finne celulitt-løse tøs, så det er ikke bare bare :sjarmor:

Skrevet
Ja, og vi menn vil ha nette feminene damer med en viss hofte-rumpe ratio uten cellulitter. Ikke bare å overse det heller tenk!

Utrolig vanskelig å finne celulitt-løse tøs, så det er ikke bare bare :sjarmor:

Elsker høye og feminine damer uten cellulitter :ler:

Skrevet

Han er lav! Hun er tjukk! Han har liten tiss! Hun har saggy pupper! Han har en føflekk på venstre rumpeballe! Hun har antydning til bart! Han har dårlig økonomi! Hun ekser som hun fortsatt dyrker! Han klarer ikke å uttrykke sine følelser! Hun har barn fra før! BlaBlaBlaBla! Gi meg ett svar! Ett øyeblikk så skal du få svaret, jeg må bare grave i sekken merket med "vilkårlige svar"!

Her har du det! Alt vil bli bra så lenge du føler hjertet!

Takke gud for kanal KG! Du har alle spørsmål! Vi har alle svar!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...