Gjest i.i Skrevet 29. juli 2006 #1 Skrevet 29. juli 2006 Blir så frustrtert!!! Vi er tre søsken og i dag skulle vi for første gang på leeeeenge ha en søksen dag med bare oss, ikke ektefeller, partnere eller unger. Vi skulle på stranda og så spise etterpå! Søsteren min var utenfor byen og jeg og broren min hvert vårt sted i byen. Og så skulle vi møtes på sted X når broren min var klar. Han beregnet i halv tre- tre tiden. Så ringer han meg i tre tiden og sier han ikke får dratt før i tidligst halv fire tiden. Ok, greit nok. Så ringer jeg til søsteren min som blir dritforbanna på MEG fordi hun var allerede dratt mot stranda og kunne IKKE vente på oss der. Så enten måtte vi avlyse eller så måtte planene endres! Jeg ba henne ringe broren vår og fortelle meg hva planen ble, for det var ingenting jeg kunne gjøre, jeg har bare ventet på klarsignal fra broren vår. Hun skrek og var helt ute av seg, før jeg endelig fikk overbevist henne om at jeg ikke kunne gjøre noen ting. Nå ringte broren min meg, og stranden var avlyst og vi måtte dra ned til byen så fort som mulig for at ikke hele planen skulle bli avlyst! Festlig! Nå gleder jeg meg jammen meg til en søsken dag... Blææææææææææææææææææ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Måtte bare få det ut et sted!! Blir så lei meg for at man må hyle og skrike og krisemaksimere bare fordi ting ikke går HELT etter planen! ) Kan jeg få en klem?
Gjest Chrizzy Skrevet 29. juli 2006 #2 Skrevet 29. juli 2006 Ja, det er kjedelig når det starter sånn! Hørte noe morsomt engang. "Om du har gjester som truer med ikke å gå, behandle de da som familiemedlemmer, om de da ikke går så går de aldrig!"
Gjest i.i Skrevet 29. juli 2006 #4 Skrevet 29. juli 2006 TAKK! Nå fikk jeg på toppen av det hele en telefon fra MAMMA som også kjeftet på meg, fordi JEG kunne jo ha dratt ut til sted X uten broren min!!! Da bare rant det over for meg og jeg begynte å grine, og da fikk jeg beskjed om at jeg tydeligvis slet med noe som var veldig mye større enn dette!
Gjest Gjest_sam_* Skrevet 29. juli 2006 #5 Skrevet 29. juli 2006 TAKK! Nå fikk jeg på toppen av det hele en telefon fra MAMMA som også kjeftet på meg, fordi JEG kunne jo ha dratt ut til sted X uten broren min!!! Da bare rant det over for meg og jeg begynte å grine, og da fikk jeg beskjed om at jeg tydeligvis slet med noe som var veldig mye større enn dette! ← har vært borti slike ting før benektelse heter det (fra moren din altså) kan jo IKKE ha noe med de ANDRE barna og familie forhold gjøre nei Har STOR forståelse for deg der Du bør vel fortelle familien din "Ehhh halllllloooooo er ikke HAN (bror din ) VOKSEN. Jeg er vel IKKE dagmammaen hans eller moren hans. Jeg kan vel IKKE bestemme hva HAN skal gjøre jeg vel og ikke kan JEG gjøre noe med det heller" mvh sam "?"
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #6 Skrevet 29. juli 2006 TAKK! Nå fikk jeg på toppen av det hele en telefon fra MAMMA som også kjeftet på meg, fordi JEG kunne jo ha dratt ut til sted X uten broren min!!! Da bare rant det over for meg og jeg begynte å grine, og da fikk jeg beskjed om at jeg tydeligvis slet med noe som var veldig mye større enn dette! ← Skjønner ikke helt hvorfor du ikke kunne dra å møte henne du da,selv om broren deres ikke kunne. Så kunne dere bare møtt han i byen etterpå??
Gjest i.i Skrevet 29. juli 2006 #7 Skrevet 29. juli 2006 Takk for alle gode ord! Alt løste seg og vi hadde det veldig fint!
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #8 Skrevet 29. juli 2006 Takk for alle gode ord! Alt løste seg og vi hadde det veldig fint! ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå