Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. :)

Var hos frisøren og ble anbefalt hårkur og stylingprodukter fra Kerastase. De var i mørk lilla innpakning. Mener de het noe med "age". Saken er den at jeg kjøpte ikke noe hos frisøren, tenkte jeg skulle bestille på nett for å spare noen kr. Men jeg finner ikke igjen produktene. Har innpakningen skiftet til grønn farge?

Kuren skulle hjelpe mot tørt hår og skulle ikke tynge håret. Jeg har tynt, typisk nordisk solbleket og litt tørt hår.

Ble også anbefalt hårskummen i samme serie som skulle gi volum og litt seig hår, men ikke bli stiv. Samt hårsprayen, da.

Noen som har peiling på om disse produktene har skiftet farge på innpakning eller hva de heter?

Evt andre produkter som er å anbefale? Og lønner det seg å kjøpe på SN eller på LF?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet

Det er en rosa/lilla serie som er for farvet hår da. Har aldri sett mørkelilla produkter hos Kerastase. Sikker på at det var det merket? Jeg kjøper på LF, og er veldig fornøyd. Rask levering og alt går greitt for seg. Og de skriver på pakken verdi under 200 så du slipper toll.

Gjest Tanita
Skrevet

Kanskje det er en ny linje hos Kerastase, så de ikke har kommet på nett enda?

Skrevet

Jeg er sikker på at det var Kerastase og at det ikke var rosa..

Jeg trodde LF hadde slutta med å skrive ned verdien jeg, eller at det ikke gikk så smooth gjennom tollen lengre..

Gjest Tanita
Skrevet

Fikk en pakke for ca en mnd siden og det gikk helt fint det. :)

Skrevet

Det er ikke disse produktene, da de er rosa. Pakningen var mer lilla. Mer blått i.

Hmmm.. jeg tror jeg bare kjøper en billig hårkur istedet, Define proteinkur eller noe. Tipper det koster 500 kr eller noe for den kuren i frisørsalongen. Uaktuelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...