Gå til innhold

Lønn avdelingssykepleier og avdelingsingeniør

Gjest Gjest_Stine_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Stine_*

Er det noen her som vet hva typisk lønn er for avdelingssykepleier og avdelingsingeniør i kommunesektoren?

Nytt spørsmål: hva er forskjellen på en vanlig ingeniør og en avdelingsingeniør? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Anyone?

Lærerne tjener jo nå så skyhøyt (adjunkt med opprykk osv, osv. i skoleverket), så hva med oss som er avdelingsingeniører og avdelingssykepleiere, burde ikke også da vi få mer?!!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Jeg snakket med han som er avdelingssykepleier hos oss. Han sa han tjente noen titusen mer for å være leder-virket ikke som det var snakk om så veldig mye. I tillegg så kommer jo den faktoren at han jobber kun dag, og har derfor ikke kveld/natt og lør/søn tillegg som oss andre- og det utgjør jo en del penger.

Om det er lav lønn i forhold til lærere eller lavt lønnet i det hele tatt tror jeg ikke jeg kan kommentere for det har jeg ikke peiling på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Bergen kommune er minstelønnen for en vdelingssykepleier 323.000,-. Etter lønnsoppgjøret i mai, steg de vel 8200,-.

Ja, altså i overkant av 330.000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår kommune (liten, middels fattig), tjener en avdelingssykepleier 360 000,- - 400 000,- kun i grunnlønn (tillegg kommer ekstra utenom for kvelder og helger).

Avdelingsingeniørene i kommunen tjener omlag det samme, om enn noe mer.

Jeg er enig i at vi tjener helt ok! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...