Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 29. juli 2006 #1 Del Skrevet 29. juli 2006 Er det noen her som vet hva typisk lønn er for avdelingssykepleier og avdelingsingeniør i kommunesektoren? Nytt spørsmål: hva er forskjellen på en vanlig ingeniør og en avdelingsingeniør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #2 Del Skrevet 29. juli 2006 Anyone? Lærerne tjener jo nå så skyhøyt (adjunkt med opprykk osv, osv. i skoleverket), så hva med oss som er avdelingsingeniører og avdelingssykepleiere, burde ikke også da vi få mer?!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 2. august 2006 #3 Del Skrevet 2. august 2006 Jeg snakket med han som er avdelingssykepleier hos oss. Han sa han tjente noen titusen mer for å være leder-virket ikke som det var snakk om så veldig mye. I tillegg så kommer jo den faktoren at han jobber kun dag, og har derfor ikke kveld/natt og lør/søn tillegg som oss andre- og det utgjør jo en del penger. Om det er lav lønn i forhold til lærere eller lavt lønnet i det hele tatt tror jeg ikke jeg kan kommentere for det har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #4 Del Skrevet 2. august 2006 I Bergen kommune er minstelønnen for en vdelingssykepleier 323.000,-. Etter lønnsoppgjøret i mai, steg de vel 8200,-. Ja, altså i overkant av 330.000,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2006 #5 Del Skrevet 2. august 2006 I vår kommune (liten, middels fattig), tjener en avdelingssykepleier 360 000,- - 400 000,- kun i grunnlønn (tillegg kommer ekstra utenom for kvelder og helger). Avdelingsingeniørene i kommunen tjener omlag det samme, om enn noe mer. Jeg er enig i at vi tjener helt ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå