Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er 35 år og fikk ny kjærest for 4 mnd siden. Har sex hver dag, men blir ikke gravid. Tiden går... :tristbla: Kjæresten tar sink og jeg tar wild jam og dong quai. Noen som har andre forslag???

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei. Er 35 år og fikk ny kjærest for 4 mnd siden. Har sex hver dag, men blir ikke gravid. Tiden går...  :tristbla: Kjæresten tar sink og jeg tar wild jam og dong quai. Noen som har andre forslag???

litt of topic men er det seriøst noe med viten å vilje som planlegger å bli gravid fra dag 1 i et forhold :overrasket:

Når det er sagt så er 4 mnd ikke lange tiden å bli gravid på. Leger sier man må ha prøvd over 1 år før man trenger å tenke på at "det kan være noe galt"

Skrevet

Nikker bifallende til gjest gjest 1220. What's the hurry er jeg også frista til å si. Ja, ikke at det er en uskreven regel at man må "vente" når man nyss har blitt ilag med å stifte familie, men det virker litt som at du handler utfra din biologiske klokke (jfr alder) og ikke om denne karen er vettugt pappa-emne. Uten at jeg skal ta munnen for full og si noe som er HELT på jordet.

Men som gjest 1220 sa - dere kan i "verste" fall måtte prøve et helt år før det skjer noe....

Og mht "sex hver dag" - beste er jo å ha sex når du har el. Skjønt, og som ei venninne sa "vi hadde det jo kjempegøy mens vi prøvde" hehe...

Skrevet

Javisst er han et pappaemne. Har funnet min tvillingsjel, så vi har allerede begynt å planlegge langt frem i tid... :) Mannen i mitt liv kan man virkelig si han er :kys_2:

Gjest ~Capricorn~ ii
Skrevet

Men nå er jo ikke 4 mnd noe lang tid å prøve da... :sjenert:

(...vi er kommet til pp40...)

Skrevet

Kanskje dere skal sjekke med lege? Eggene blir eldre jo nærmere 40 man kommer. Ikke at det behøver å være deres "problem". Men kanskje greit å finne ut med en gang om dere kan få barn

Skrevet

Men 4 mnd er ikke lang tid og ha prøvd da.

Men lykkes dere ikke etter noen måneder kan dere jo gå og sjekke dere.

Gjør det da privat, så går det veldig fort.

Skrevet

Er man over 35 så anbefales det at man oppsøk lege etter 6 mnd

Skrevet

Har du regelmessige sykluser, og vet du når du har eggløsning? For å bli garvid så må jo sex samfalle med EL, og da kan det være greit å være sikker på når EL eventuelt er.

Gjest Gjest
Skrevet
Har du regelmessige sykluser, og vet du når du har eggløsning? For å bli garvid så må jo sex samfalle med EL, og da kan det være greit å være sikker på når EL eventuelt er.

Så lenge hun har sex hver dag som hun skriver så har hun jo også sex når hun har eggløsning jo;-)

Men om hun har eggløsning på tross av at hun har mensen er nå en annen sak

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...